Två PS5-bundles med Ghost of Yōtei-tema släpps i oktober

Robot
Två PS5-bundles med Ghost of Yōtei-tema släpps i oktober
Medlem

Tycker inte denna tema bundle var speciellt vacker

Medlem

Ingen Ps5 Pro?

Medlem

Vad är vitsen med sånt, man kan bara köpa nåt random skin på amazon betydligt snyggare och byta hur ofta man vill

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Vad är vitsen med sånt, man kan bara köpa nåt random skin på amazon betydligt snyggare och byta hur ofta man vill

Du menar att man ska köpa skin till en konsol man inte har? För målgruppen här är ju de som inte äger en ps5 och vill spela spelet.

Medlem
Skrivet av Majinbuu:

Ingen Ps5 Pro?

Skrivet av Sillgam:

Du menar att man ska köpa skin till en konsol man inte har? För målgruppen här är ju de som inte äger en ps5 och vill spela spelet.

Sony släpper även separata skal (guld-varianten) om man redan har en PS5 Slim/Pro.

signatur

ₜₒₒ ₘᵤcₕ bᵤₜ ₙₑᵥₑᵣ ₑₙₒᵤgₕ

Medlem

Så low effort. Kunde väl iallafall gjort något mer intressant med formen på skalet.

Medlem

Hade det inte vara billigare och smidigare att bara sälja skal/plastpanelen i olika teman?

Skrivet av jeppe109:

Så low effort. Kunde väl iallafall gjort något mer intressant med formen på skalet.

Tror det skeppet har seglat iväg sedan länge.

signatur

Medlem

Jag tyckte de var riktigt snygga, framför allt de i guld.

Medlem
Skrivet av BlackZam:

Smak är rumpa.

Medlem
Skrivet av Sphere Of No-Form:

Sony släpper även separata skal (guld-varianten) om man redan har en PS5 Slim/Pro.

Nice ja de borde släppa någon special/collectors edition av spelet där man får med spelet+kontrollen+ skalen löst

Medlem

Vågar man hoppas att det tar mindre än 4a år (eller vad det var) innan det kommer till PC

Medlem
Skrivet av pazu:

Smak är rumpa.

Mmmmmm. Rumpa.

Medlem

Varför inga höljen till oss som äger de tidigare modellerna?

Medlem
Skrivet av BlackZam:

Håller med, synd att de inte passar min äldre PS5-modell bara. Kanske skaffar kontrollen i alla fall. Men sen undrar jag, passar de verkligen Pro-konsolen då den har tre räfflor och inte är samma mått?

Skrivet av Gertzy:

Håller med, synd att de inte passar min äldre PS5-modell bara. Kanske skaffar kontrollen i alla fall. Men sen undrar jag, passar de verkligen Pro-konsolen då den har tre räfflor och inte är samma mått?

Man får antingen köpa den som är gjord för PS5 Pro eller den för PS5 Slim.

signatur

Medlem

Sjukt snygga covers och tillhörande dualsense.
Önskar Sony kunde tänka på oss som sitter med org ps5an. Vi är ett gäng miljoner trots allt på jorden men vi får aldrig se några snygga plates göras till vår modell längre

signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar