Date Everything!
Det kan låta konstigt att vara kompis med tv:n, ha en kärleksrelation med sin säng och hata alla lampor i sitt hus. Men allt är möjligt i spelens värld.
Det verkar så snurrigt att man borde testa. Känns som min typ av humor.
Förresten skrevs det musik om att dejta prylar redan på 70-talet.
- Oh oh oh, mystical advisor. What is my problem, tell me can you see?
- Well, you have nothing to fear, my son! You are a latent appliance fetishist, it appears to me!
- That all seems very, very strange, I never craved a toaster or a color TV.
- A latent appliance fetishist is a person who refuses to admit to his or herself that sexual gratification can only be achieved through the use of machines. Get the picture?
Det verkar så snurrigt att man borde testa. Känns som min typ av humor.
Förresten skrevs det musik om att dejta prylar redan på 70-talet.
Vill man prova något annorlunda, och inte har något emot att harva igenom tonvis med dialoger, kan detta verkligen vara väl värt att spana in! 🙂
Det var en gång en pöjk som hette Björk, som dejtade ett fruntimmer som hette Gran. Dä blev blandved tillslut.
Ikke 100% rätt återgivet men redan Albert & Herbert visste vad som väntade.
Haha, ja om ordvitsar och underfundig humor finns det en del av i spelet också - till exempel den rappande toaletten Jean-Loo Pissoir 😅
Det kittlar helt klart nyfikenheten, men likt Kilman är jag osäker på om jag pallar. Är generellt inget superfan av genren. Kanske kan vara något för sommarens resor, på Steam Deck eller Switch?
Tanken på en dekonstruktion av den här märkliga subgenren av interaktiva noveller (generellt har jag lite svårt att gå med på att kalla dem romaner) känns lite kul, men jag gissar att jag i praktiken inte skulle pallla.
Det kittlar helt klart nyfikenheten, men likt Kilman är jag osäker på om jag pallar. Är generellt inget superfan av genren. Kanske kan vara något för sommarens resor, på Steam Deck eller Switch?
Om ni är osäkra är ju Steams 2h return policy en toppengrej att utnyttja i det här fallet - på den tiden hinner ni absolut känna på spelet tillräckligt mycket för att kunna avgöra om det är värt pengen
Fascinerad över vilket betyg detta får. Känns så meningslöst...
Det är väl lite som med andra meme-spel - Goat Simulator har ju rätt högt betyg också, exempelvis.
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Det är väl lite som med andra meme-spel - Goat Simulator har ju rätt högt betyg också, exempelvis.
Fast det spelet har iaf sitt sandlåde-koncept vilket iaf gör att det ser roligt ut. Detta får mig bara skaka på huvudet och känna tristess. Uppenbarligen är jag fel publik
Fast det spelet har iaf sitt sandlåde-koncept vilket iaf gör att det ser roligt ut. Detta får mig bara skaka på huvudet och känna tristess. Uppenbarligen är jag fel publik
Ja, smaken är som baken. ^^ Jag gillar själv bra idlers/clickers (numbers go brrrr), medan det är många som inte förstår meningen där heller.
Det här är ju lite mer vrickat och får väl lite extra boost just bara på grund av att det är urflippat - det var lite den liknelsen jag ville göra med just Goat Simulator. ^^
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.