Death Stranding 2: On the Beach
Om det ens kommer fram med tanke på hur det går för dem just nu.
Verkligen.
Kan iaf se att mitt spel är på g så håller tummarna för att det snart ligger och snurrar i min PS5as skivläsare
Min gamingstream => https://kick.com/Mr_Strange
Andra socials/länkar => https://linktr.ee/Mr_Strange
Ettan ploppade upp här på xbox. Är detta spel kul. Vad gör man? Går man bara omkring?
Jag gjorde det. Och bar på paket. Man gör lite annat också. Jag hade kul.
Death Stranding var mycket bättre på många sätt. Varför inte ha som förra spelet med stegarna att man kunde hoppas på stegen nu ska man förlita sig på på spelet och ibland fastnar man inte på stegen utan ramlar ner fast man går rakt emot den. Buggar ibland att fordon fastnar och inte går att köra förs man bakar. Mycket saker som är sämre. Så man blir tokig på att saker som funkar så mycket sämre än ettan så att man stänger av spelet av frustration. Även fienderna känns så mycket lättare i 2:an också. Fast jag kör på normal som kändes mycket svårare förut har för sig inte testat att höja svårighetsgraden får nog göra det.
Det här spelet är helt stört bra.
Allt från grafiken till superbt användande av dualsensekontrollen till otroligt mkt förbättrad spelmekanik sen förra spelet.
Decima Engine är en sjukt grym spelmotor.
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.
Tröttsamt med de här grafikvalen i nyare spel. Väljer du det här så går du miste om ögongodis. Buhu snyft.
Väljer du det här så funkar spelet sämre. Buhu snyft.
Gör som man gjorde förr. Då fick man ett spel och det var den grafiken som erbjöds. That's it.
Gillar en scen rätt tidigt i spelet då man är på väg tillbaks efter att ha
återtagit lite prylar som några banditer snott. Snygga vyer och låten som spelas (Magnolian - indigo) satte atmosfären perfekt.
Tröttsamt med de här grafikvalen i nyare spel. Väljer du det här så går du miste om ögongodis. Buhu snyft.
Väljer du det här så funkar spelet sämre. Buhu snyft.
Gör som man gjorde förr. Då fick man ett spel och det var den grafiken som erbjöds. That's it.
Gillar en scen rätt tidigt i spelet då man är på väg tillbaks efter att ha
återtagit lite prylar som några banditer snott. Snygga vyer och låten som spelas satte atmosfären perfekt.
De vill väl få oss att köpa PS5 Pro och slippa välja Jag märker visserligen inte så mycket men är grymt imponerad av grafiken och miljödesignen. Ett av de snyggaste spelen någonsin! Känns verkligen som att vara där.