Donkey Kong Bananza

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Hah varför kör de FSR 1.0? Va det inte Nvidia DLSS under huven nu??

Medlem
Skrivet av Majinbuu:

Hah varför kör de FSR 1.0? Va det inte Nvidia DLSS under huven nu??

Gissar på för att spelet började som ett Switch 1 spel och när dom väll böt till Switch 2 var det för sent eller nåt sånt

Medlem
Skrivet av Force:

jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel

Ja jag menar vad är du för en typ av gamer om det här spelet är det enda som lockar på Switch? Glöm inte att Switch 1 spel oftast blir bättre på 2an. Att den är bärbar. Men att den saknar film tjänster och youtube just nu. Du borde kunna hitta spel som kommer eller redan finns på Switch 1/2. Själv så bokade jag spelet samtidigt som jag köpte Switch 2 än på release dagen!

Medlem
Skrivet av Force:

jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel, jag ska inte köpa en konsol bara för ett spel

Då ska jag inte tipsa att My Nintendo Irland/Tyskland säljer Switch 2-bundle med Donkey Kong till ett mycket trevligt pris 😬👍🏻

Medlem
Skrivet av Whatamada:

Då ska jag inte tipsa att My Nintendo Irland/Tyskland säljer Switch 2-bundle med Donkey Kong till ett mycket trevligt pris 😬👍🏻

Vart hittade du det ? Ser fortfarande bara mario kart bundeln, ingen DK Bundle

Medlem
Skrivet av Whatamada:

Oj nej, men eeeh, du kan ändå skicka det, frågar åt en kompis eheheh

Medlem

Kul att höra att det blev bra! Vet inte när jag kommer att plocka upp ett Switch 2, antagligen inte på ett år eller två, men då är dett givet

Medlem
Skrivet av schmuttah:

Vart hittade du det ? Ser fortfarande bara mario kart bundeln, ingen DK Bundle

Skrivet av Force:

Oj nej, men eeeh, du kan ändå skicka det, frågar åt en kompis eheheh

Finns här:
https://store.nintendo.ie/en/nintendo-switch-2-donkey-kong-ba...

Ser dock ut att vara slutsåld just nu, eller om den bara säger så för mig då jag redan köpt en konsol genom Nintendo.
Finns en mer Mario Kart och DK med.

Medlem
Skrivet av Whatamada:

Finns här:
https://store.nintendo.ie/en/nintendo-switch-2-donkey-kong-ba...

Ser dock ut att vara slutsåld just nu, eller om den bara säger så för mig då jag redan köpt en konsol genom Nintendo.
Finns en mer Mario Kart och DK med.

Najs, tackar. Sjukt att jag intr hittade. Var inne på uk och deutschland, men inte irland.

Medlem
Skrivet av schmuttah:

Najs, tackar. Sjukt att jag intr hittade. Var inne på uk och deutschland, men inte irland.

Inga bekymmer! Hoppas på många roliga timmar 😃👍🏻

Medlem

Galet roligt spel. Nu är det många år sedan man spelade Mario Odyssey men man får ändå en tydlig känsla av det spelet på något vis.

Det jag tycker Nintendo lyckats med är ju att man på ett underligt vis utvecklat DK på ett fantastiskt sätt. Det var ju en fantastisk karaktär innan men nu känns det next level 🤓

Medlem

Väldigt roligt som sagt! Enda klagomålet är att det för alldeles enkelt. Nu är jag bara typ halvvägs än men det är ju lättare än Mario O

Medlem

Kanske behöver testa detta spel när jag köper en Switch 2, folk verkar ju gilla det men jag tyckte det såg jättetråkigt ut på deras direct

signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem

Får man suget efter att gräva och deformera terräng så spelar jag Deep Rock Galactic istället.

signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

12
Skriv svar