Den stora Switch 2-tråden

Medlem

"The Donkey Kong Bananza game is available now, only on the Nintendo Switch 2 system"

Medlem
Skrivet av Switchlover94:

✌️😇✌️

Fred på denna kanalen på FZ!

Fred på Switch 2!

Absolut, och du får givetvis ha rätt till din åsikt. Vi har olika perspektiv, finns säkert många som håller med dig och vise versa.

Medlem
Skrivet av Switchlover94:

✌️😇✌️

Fred på denna kanalen på FZ!

Fred på Switch 2!

Du kanske ska hålla dig ifrån forum, då du inte verkar förstå vad det är.

Medlem
Skrivet av Kavakava83:

Detta lär ju aldrig hända men det hade varit spännande om Nintendo hade gjort ett Zelda med souls tema. Elden Ring lånade från BotW så Nintendo hade kunnat göra det omvända.

I övrigt väntar jag på en uppdatering till switch 2 på samtliga pikmin spel, framförallt det senaste

Testat breath of the wild och det känns ju precis som elders ring gällande världsbyggnaden?

Medlem

Verkar som Switch 2-utgåvan av Sonic Racing CrossWorlds inte kommer fören nästa år, men att den kan uppgraderas och fortsätta använda samma save om en skaffar det till Switch i år när det släpps 25e september.

The publisher has confirmed that the Switch 2 version of the racer will release digitally first this holiday season, followed by a physical version early next year with “the full base game on the cartridge”.

Sonic Racing CrossWorlds will release first on PS5, PS4, Xbox Series, Xbox One, PC, and Nintendo Switch on September 25.

There will be a Switch 2 Upgrade Pack available for owners of the Nintendo Switch version, with content and progress able to carry over to the newer console version when it eventually releases, Sega said.

Medlem
Skrivet av Shodan:

Testat breath of the wild och det känns ju precis som elders ring gällande världsbyggnaden?

Tvärtom!
Elden Ring känns som BOTW gällande "världsbyggnaden" då BOTW är 5 år äldre än Elden

Medlem

Nä jag tycker Breath of the wild och Elden ring är väldigt olik i världsbygget. Vad är det som dom påminner varandra om? Att man går runt i öppet landskap eller?

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Breath of the Wild är som en skimrande sagobok medan Elden Ring är ett fult och dött inferno. Ingen likhet alls ju.

Medlem
Skrivet av lonian:

Nä jag tycker Breath of the wild och Elden ring är väldigt olik i världsbygget. Vad är det som dom påminner varandra om? Att man går runt i öppet landskap eller?

En tom öppen värld där du själv får försöka göra något vettigt av den. Visuellt samma tema också.

I

Medlem
Skrivet av Shodan:

Visuellt samma tema också.

Skrivet av Shodan:

öppen värld där du själv får försöka göra något vettigt

Har du inget vettigt att göra i spelen så är det ingen idé att spela.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Skriv svar