Två PS5-bundles med Ghost of Yōtei-tema släpps i oktober
Vad är vitsen med sånt, man kan bara köpa nåt random skin på amazon betydligt snyggare och byta hur ofta man vill
Du menar att man ska köpa skin till en konsol man inte har? För målgruppen här är ju de som inte äger en ps5 och vill spela spelet.
Ingen Ps5 Pro?
Du menar att man ska köpa skin till en konsol man inte har? För målgruppen här är ju de som inte äger en ps5 och vill spela spelet.
Sony släpper även separata skal (guld-varianten) om man redan har en PS5 Slim/Pro.
ₜₒₒ ₘᵤcₕ bᵤₜ ₙₑᵥₑᵣ ₑₙₒᵤgₕ
Så low effort. Kunde väl iallafall gjort något mer intressant med formen på skalet.
Tror det skeppet har seglat iväg sedan länge.
Jag tyckte de var riktigt snygga, framför allt de i guld.
Smak är rumpa.
Sony släpper även separata skal (guld-varianten) om man redan har en PS5 Slim/Pro.
Nice ja de borde släppa någon special/collectors edition av spelet där man får med spelet+kontrollen+ skalen löst
Smak är rumpa.
Mmmmmm. Rumpa.
Jag tyckte de var riktigt snygga, framför allt de i guld.
Håller med, synd att de inte passar min äldre PS5-modell bara. Kanske skaffar kontrollen i alla fall. Men sen undrar jag, passar de verkligen Pro-konsolen då den har tre räfflor och inte är samma mått?
Håller med, synd att de inte passar min äldre PS5-modell bara. Kanske skaffar kontrollen i alla fall. Men sen undrar jag, passar de verkligen Pro-konsolen då den har tre räfflor och inte är samma mått?
Man får antingen köpa den som är gjord för PS5 Pro eller den för PS5 Slim.
Sjukt snygga covers och tillhörande dualsense.
Önskar Sony kunde tänka på oss som sitter med org ps5an. Vi är ett gäng miljoner trots allt på jorden men vi får aldrig se några snygga plates göras till vår modell längre
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.