Robocop: Rogue City - Unfinished Business
Tack för recension!
Jag gillade Rogue City men det känns som om jag hoppar denna efter din recension. Rogue City blev lite långdraget mot slutet och din recension pekar lite på att Unfinished Business är långdraget från början, sen gör ju inte buggarna att man är intresserad heller.
I drank what?
Älskade Rogue City, så detta kommer jag att spela!
Visst, det enda du gör är typ att gå runt och skjuter Bad Guys i skrevet, blod och explosioner överallt, men på något sätt är det rätt skönt med såna spel ibland där man knappt behöver fundera på vad man ska göra.
Och där tycker JAG att dom lyckats iaf
Älskade Rogue City, så detta kommer jag att spela!
Visst, det enda du gör är typ att gå runt och skjuter Bad Guys i skrevet, blod och explosioner överallt, men på något sätt är det rätt skönt med såna spel ibland där man knappt behöver fundera på vad man ska göra.
Och där tycker JAG att dom lyckats iaf
Jag gillade också Rogue City (och Terminator: Resistance), men jag tyckte tyvärr att detta var markant sämre än föregångaren.
Inte för att Robocop rouge city är något mästerverk i spelväg, är väl någon form av "guilty pleasure" med B-filmskänsla översatt till ett spel, vilket är helt ok. Känslan av att känna sig som en robot har de fått till, striderna har tyngd. Går att få tag i på gog nu för under 100 kr och för det priset är det mycket underhållning för pengarna.
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |
Har inte hunnit testa själv men Robocop Rogue city ska spelas med UEVR säger alla.
Det gör spelet helt enkelt roligare om man siktar själv och är inne i världen än betraktar de med kontroll eller mus i handen.
Kilman verkar ha en kraftig dator aå kanske borde åtvervända till spelet när den hittat en bra UEVR profil för detta spel.
Har inte hunnit testa själv men Robocop Rogue city ska spelas med UEVR säger alla.
Det gör spelet helt enkelt roligare om man siktar själv och är inne i världen än betraktar de med kontroll eller mus i handen.
Kilman verkar ha en kraftig dator aå kanske borde åtvervända till spelet när den hittat en bra UEVR profil för detta spel.
Hade gärna testat i VR nån gång, men då kör jag nog hellre om originalet (som jag gillade) i VR än spelar Unfinished Business (som är klart sämre) igen.
Jag gillade också Rogue City (och Terminator: Resistance), men jag tyckte tyvärr att detta var markant sämre än föregångaren.
Trist. Nu ligger detta och väntar på mig när jag kommer hem så köpt är köpt. Hoppas jag får ut något av det i alla fall.
Jag tyckte Robocop rouge city var så sjukt segt. Rörelserna var ju sirap
Kan ju bero på att man spelar som Robocop
Hehe. Tyckte också det först men sen kollade jag filmen igen
Stämningen och atmosfären når toppnivå i Robocop (liksom i Teyon´s Terminator), i övrigt mer mediokert. För en som växte upp i eran när filmerna kom ut är det magi att spela igenom, ens barndom återblickas med nostalgins skimmer.
Man måste ge utvecklarna att deras kärlek för filmerna lyser igenom, både i Rogue City och Terminator: Resistance.
Du är en robot, Robocop. Det är tanken med att du rör dig så.
Man måste ge utvecklarna att deras kärlek för filmerna lyser igenom, både i Rogue City och Terminator: Resistance.
Det känns verkligen att de har passion för materialet. Deras spel blir också bättre och bättre för varje spel de släpper så det ska bli intressant och se vad de kan göra framöver med andra IP:n och ännu mer erfarenhet.
"Writer and Fighter"
Stämningen och atmosfären når toppnivå i Robocop (liksom i Teyon´s Terminator), i övrigt mer mediokert. För en som växte upp i eran när filmerna kom ut är det magi att spela igenom, ens barndom återblickas med nostalgins skimmer.
Jag tycker också spelet känns mer som gammaldags fps spel. Så nostalgi spelar stor roll för mig där också
Filmerna spelar också stor roll så klart
Det känns verkligen att de har passion för materialet. Deras spel blir också bättre och bättre för varje spel de släpper så det ska bli intressant och se vad de kan göra framöver med andra IP:n och ännu mer erfarenhet.
Definitivt