Snabbkollen – Spelar du mer eller mindre under sommarens ledighet?

Medlem

Mycket mindre. Spela kan jag göra året runt, men paddla, fiska, plocka, fixa i trädgården och renovera sommarstugan kan/vill jag bara göra under sommarmånaderna. Därför prioriterar jag allt sådant under semestern.

Med det sagt råkade jag köpa en gaming-laptop till sommarstugan av den händelse att jag får feeling. Men än så länge har den mest använts som frukostbricka.

signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

It's not a lake, it's an ocean

Mer, även om rutinerna ser ungefär desamma ut, egentligen. Men jag plockar alltid fram en retrokonsol på sommaren, och det bidrar till att jag testar fler spel. I år är det Gamecube som gäller.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Mindre. Har varit hemmifrån och sjuk. När jag är sjuk så blir det oftast inte så mycket spelande. Och mår jag dåligt när jag spelar kan det förstöra hur jag upplever ett spel även när jag blivit bättre. Och så fort jag är ledig längre än tre dagar så minskar spelandet rätt så mycket. Tittar istället på film och serier mm då.

Medlem

Jag spelar inte alls på sommaren. Dagtid är jag helst utomhus, på kvällarna gör jag annat.

Medlem

2 barn och ensampappa, ungeför som vanligt, lite möjlig tid efter 21, men när man gjort utflykter och renoverat på dagarna är det skönt att titta på en serie och absolut inte somna i soffan....

12
Skriv svar