Snabbkollen – Spelar du mer eller mindre under sommarens ledighet?
Spelar mycket mer under semestern. Brukar sätta mig på balkongen med Steamdecken, några öl och bara njuta.
Helvete vad nice det lät! *hämtar sin portal, knäcker en öl och sätter sig på ballen*
Blir mindre pga att jag inte har datorn med mig, men Steamdecken är med, och jag är i färd med att köpa en bunt spel på rean för att se vilket som gör sig bäst på decket. Hoppas på Balders Gate 3, och ifall det blir för pyttigt så har jag Beyond two souls och Hades att beta igenom.
Jag är arbetslös just nu, så får svara hur det brukade vara: Ungefär lika mycket. Mer fritid, men samtidigt så är det ju säsong för arbete i trädgården vilket tiden går till istället. Men det är klart, regnar det bort som förra året så blir det ju mer tid för spelande.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Stötvis mer, om man är hemma. Men sen kan man ju vara bortrest en eller flera veckor så vetefan egentligen.
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
När jag har semester har också treåringen ledigt från all form av barnförvaring på förskolan.
Så det blir ungefär som vanligt.
Exakt likadant här. Av någon anledning valde vi roadtripp till Tyskland i en vecka. Är inne på fjärde dagen och det känns som 40 år. "Hell" är inte bara en typ av öl utan över där jag befinner mig. Trotsig och gnällig unge trots alla aktiviteter kretsar kring henne. Hur är det möjligt att man ska njuta av denna tid?
Vanligtvis spelar jag på kvällen / natten när ungarna sover. Men eftersom jag måste ta hand om dem på heltid när förskolan är stängd så är jag helt slut och orkar helt enkelt inte. Vi tar nya tag när den riktiga semestern börjar, dvs när frugan är på jobbet och ungarna på förskolan.
Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |32GB Corsair DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | ASUS Radeon RX 9070 XT 16GB Prime OC | Corsair RM750X | AW3423DW
Nintendo Switch 2 | Playstation 5 Pro | PSVR2 | LG OLED B9 65''