VECKANS STREAMDUMP – FZ:S SKÄRMDUMPSTÄVLING
Om tävlingen
Vinn spel, merchandise och unik forumtitel! Varje vecka anordnar vi en tävling där du deltar genom att posta en skärmdump från veckans FZ-stream med Wakkaah. Bilden kan vara oredigerad, redigerad eller omgjord till meme – huvudsaken är att den kommer från streamen.
Så här deltar du
Titta på veckans FZ-stream (live eller i efterhand).
Ta en skärmdump från streamen.
Posta bilden som ett inlägg i den här tråden.
Regler
Bilden måste komma från den aktuella veckans stream.
Max två bidrag per användare och vecka.
Det är tillåtet att skämta om eller med Wakkaah och FZ:s redaktörer, men personangrepp eller övertramp tolereras inte.
Allt innehåll måste följa FZ:s forumregler.
Alla tävlingsomgångar sker i denna tråd.
Bidrag som bryter mot reglerna kan komma att raderas.
Priser
Vinnaren varje vecka får en unik forumanvändartitel: Skärmdumpmästare.
Titeln ackumuleras med romerska siffror för varje ny vinst (exempelvis Skärmdumpmästare II, III osv.). Vid årets slut koras även en stormästare – den användare som samlat flest vinster under året. Stormästaren presenteras i samband med Årets spel.
Vissa veckor delas även extrapriser ut, såsom spelnycklar eller merchandise.
Alla tidigare vinnare kommer att listas längst ner i detta inlägg, och uppdateras löpande.
Tidsplan
Vi streamar en gång i veckan men veckodagen kan variera. Tid och datum annonseras i forumet i förväg.
Du kan posta ditt bidrag fram till 23:59 två dagar efter streamen. (Dvs Stream tisdag kväll innebär deadline 23:59 torsdag kväll).
Vinnaren presenteras i tråden ett par dagar efter streamen.
Skärmdumpmästare 2025:
18 juli - Eriksholm: Seveni
Inte med i tävlingen, men vill dela med mig av en fejsbild ändå.
Wakkaah ler lite efter ett fint meddelande från chatten.
Kul att se alla bidrag och jag ser fram emot fler! Grymt jobbat till alla som redan skickat in bidrag.
Nu som tvekar, dra igång voden och ta en skärmdump! Missa inte chansen om att bli årets första skärmdumpmästare och att vinna en steamnyckel till Eriksholm. Deadline är först imorgon på torsdag 23:59.
Vinnaren utannonseras på fredag!
Alla dessa memes kommer leva kvar på nätet för alltid. Tänk på det Wakkaah, dina barn kommer få skämmas!
Jag tror inte de kommer skämmas över några memes. 😂 Hoppas de ser att det är helt okej med en vuxen som kan bjuda på sig själv, tramsa lite och inte ta livet på blodigt allvar hela tiden.
Jag tror inte de kommer skämmas över några memes. 😂 Hoppas de ser att det är helt okej med en vuxen som kan bjuda på sig själv, tramsa lite och inte ta livet på blodigt allvar hela tiden.
Jag var oxå lite ironisk. Kommer se tillbaka på memes på dig och le i min ensamhet ❤️
1# FZ Troll
Jag var oxå lite ironisk. Kommer se tillbaka på memes på dig och le i min ensamhet ❤️
Hehe men det förstod jag! ❤️
Då Wakkaah varit med på mången skärmdumpar nu så tänker jag att han blir utbytt på min:
Snart 50, still a gamer ...
https://www.youtube.com/@seventy5plays
Gilla, prenumerera och dela - om du vill
Missade deadline men det är lugnt. Rolig tävling!
<Uppladdad bildlänk>
Awesome att du ändå hakar på!
Vår första vinnare är korad. Stort grattis till @Seveni! Din titel i forumet uppdateras och du får en steamnyckel till Eriksholm via pm.
Vi vill tacka alla tävlande som gav oss många goda skratt.
Nästa tävling går igång redan ikväll! Vi ses väl på streamen 18:00? 😎