CD Projekt Red avtäcker The Witcher 4
Har inga ord egentligen, jäklar!
Lite besviken då jag hade hoppats att det skulle vara en spelarskapad witcher denna gång. Trailern i sig var väl inget att hänga i granen heller, en kopia av tidigare Witcher-trailers. Då tyckte jag The Outer Worlds 2-trailern var desto bättre, och jag gillade inte ens ettan.
Nu låter jag kanske negativ, men när det väl är dags att sätta tänderna i titeln kommer jag ju sitta klistrad där ändå.
Så det betyder att en ending i Witcher 3 är Canon
Sen såg det ut som att dom har hittat en lösning på Witcher problemet, att ingen kan bli en riktig witcher igen.
Dom har hittat receptet till trials of the grasses för man såg Ciri dricka en witcher potion.
Skulle ha varit bättre med en ny karaktär istället.
"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"
Det kommer att bli ett väldigt trevligt spel år för mig 2025.Det blir bara bättre och bättre!
Detta får vi vänta på bra mycket längre än 2025!
Jag hörde inte Geralt?
De verkar inte ha inkluderat honom i den "officiella" trailern. Han hörs i slutet av Game Awards-versionen:
Hade också hoppats på att få skapa en egen karaktär. Jag vill helst spela som manlig karaktär i rollspel just för att kunna leva mig in lite mer i spelet, så det här gör det mindre intressant för just mig. Jag är dock övertygad om att det kommer vara ett välgjort spel som kommer älskas av många!
Good. Bad. I'm the guy with the gun
Det kommer att bli ett väldigt trevligt spel år för mig 2025.Det blir bara bättre och bättre!
2027 kanske är mer rimligt.
Hade också hoppats på att få skapa en egen karaktär. Jag vill helst spela som manlig karaktär i rollspel just för att kunna leva mig in lite mer i spelet, så det här gör det mindre intressant för just mig. Jag är dock övertygad om att det kommer vara ett välgjort spel som kommer älskas av många!
Samma här. Missar nog ett bra spel men äh, finns fler spel, deras förlust😊
Lite gåshud. Och då är jag inte ens ett die hard-fan av serien.
De verkar inte ha inkluderat honom i den "officiella" trailern. Han hörs i slutet av Game Awards-versionen:
De har även bytt skådis på ciri :/
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Undrar vad för monster-hårdvara det lär krävas när TW4 väl släpps?
Läckert hur som helst! Lite orolig dock att de kör med UE5...
Det är väl officiellt att de jobbar med Unreal för ett enklare arbete men varför oron? Är motorn sämre än den de jobbat med tidigare kanske?