CD Projekt Red avtäcker The Witcher 4

Robot
CD Projekt Red avtäcker The Witcher 4

Har inga ord egentligen, jäklar!

signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

FM-guru
F.d. Sisyr

Lite besviken då jag hade hoppats att det skulle vara en spelarskapad witcher denna gång. Trailern i sig var väl inget att hänga i granen heller, en kopia av tidigare Witcher-trailers. Då tyckte jag The Outer Worlds 2-trailern var desto bättre, och jag gillade inte ens ettan.

Nu låter jag kanske negativ, men när det väl är dags att sätta tänderna i titeln kommer jag ju sitta klistrad där ändå.

Medlem

Så det betyder att en ending i Witcher 3 är Canon
Sen såg det ut som att dom har hittat en lösning på Witcher problemet, att ingen kan bli en riktig witcher igen.
Dom har hittat receptet till trials of the grasses för man såg Ciri dricka en witcher potion.

Skulle ha varit bättre med en ny karaktär istället.

signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Det kommer att bli ett väldigt trevligt spel år för mig 2025.Det blir bara bättre och bättre!

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Det kommer att bli ett väldigt trevligt spel år för mig 2025.Det blir bara bättre och bättre!

Detta får vi vänta på bra mycket längre än 2025!

Medlem

Jag hörde inte Geralt?

signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av redruM:

Jag hörde inte Geralt?

Kanske pga tidigare fadäs?
Ajabaja..

signatur

Fueled by coffee.

Skribent
Skrivet av redruM:

Jag hörde inte Geralt?

De verkar inte ha inkluderat honom i den "officiella" trailern. Han hörs i slutet av Game Awards-versionen:

Medlem

Hade också hoppats på att få skapa en egen karaktär. Jag vill helst spela som manlig karaktär i rollspel just för att kunna leva mig in lite mer i spelet, så det här gör det mindre intressant för just mig. Jag är dock övertygad om att det kommer vara ett välgjort spel som kommer älskas av många!

signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Mja, det var väl en OK trailer, men inte den bästa dom gjort.

Hade hoppats på att man fick spela som en ny karaktär eller som nämnts, skapa en egen. Återstår att se om dom lyckas göra Ciri tillräckligt intressant.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

2027 kanske är mer rimligt.

Redaktör
Ponny

Jösses. Jäklar. Är det 202X snart?

(Älskade trailern. Följer Witcher-traditionen på ett läckert sätt.)

signatur

En Bamseponny av folket

NuZ
Testpilot

Jag vill ha detta nuuuuu!

signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Mäktig trailer. Ciri ❤️.

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Hade också hoppats på att få skapa en egen karaktär. Jag vill helst spela som manlig karaktär i rollspel just för att kunna leva mig in lite mer i spelet, så det här gör det mindre intressant för just mig. Jag är dock övertygad om att det kommer vara ett välgjort spel som kommer älskas av många!

Samma här. Missar nog ett bra spel men äh, finns fler spel, deras förlust😊

It's not a lake, it's an ocean

Lite gåshud. Och då är jag inte ens ett die hard-fan av serien.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Gillar det jag ser

Medlem
Medlem

Undrar vad för monster-hårdvara det lär krävas när TW4 väl släpps?
Läckert hur som helst! Lite orolig dock att de kör med UE5...

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |

Gnällkuk
Skrivet av Jonny Myrén:

De verkar inte ha inkluderat honom i den "officiella" trailern. Han hörs i slutet av Game Awards-versionen:

https://youtu.be/ycEXP7G9wBY?si=uuYFiy0mnzLKfFsu&t=376

De har även bytt skådis på ciri :/

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ser fantastiskt ut. Kanske dags att jag klarar trean…

Medlem

Oj oj oj... hajpen är enorm men vi får väl vänta till 2027 eller nåt...?

Medlem
Skrivet av magma:

Undrar vad för monster-hårdvara det lär krävas när TW4 väl släpps?
Läckert hur som helst! Lite orolig dock att de kör med UE5...

Det är väl officiellt att de jobbar med Unreal för ett enklare arbete men varför oron? Är motorn sämre än den de jobbat med tidigare kanske?

Medlem
Medlem

Spännande. Tyvärr kommer jag inte ihåg hur TW3 slutade (alla sätt) och inte heller hur sista boken slutade.
Kan någon ge mig en TLDR? Vill minnas att TW3 skiljde sig från böckernas slut, i huvudsak Lady of the Lake då.

signatur

Carbonara görs inte med grädde.

Medlem

Spännande, är försiktigt positiv. Witcher 3 fyller 10 nästa år. CDPR är en annan studio idag och gissar att detta är 3-5 år bort minst...

Medlem

Är ingen big fan at Witcher serien men wow vilken trailer!

Medlem

Mäktig trailer! Få spelupplevelser slår Witcher 3.

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Bra trailer, säger dock absolut inget om spelet, eller om ens Ciri är huvudkaraktären. Så bra aptitretare iaf, men vi vet fortfarande absolut inget om spelet förutom att Ciri är med på något sätt.

Skriv svar