Julig spelhelg med både skinka och knogmackor
Efter den där grymma Witcher 4 trailern kan man ju inte spela något annat än... Witcher 3
Jag är alltid rädd att bli trött på konceptet om jag spelar något i en serie för nära inpå en ny del. Men visst blir man sugen på att lira Witcher nu, igen. Men jag håller mig.
Blir mer Indy och lite annat smått och gott.
Fortsätter med Stardew Valley! Är inne i Fall y1 och bondgårdandet börjar ta snurr. Cashen trillar in, jag bygger bomber och slaktar slajms och fladdermöss! Samlar en jävla massa hö inför vintern. Fortf osäker på vem man ska gifta sig med, dock. Penny? Maru? ?? Har också någon form av bromance med Elliot, som nog är min favoritkaraktär i spelet just nu. Snubben är precis lagom pretentiös, diktare och har alltid krabbor i jackfickan... Det är bestämt något Ranelidskt över denne strand-hobo
SJ Signalfel Simulator™.
Jag är alltid rädd att bli trött på konceptet om jag spelar något i en serie för nära inpå en ny del. Men visst blir man sugen på att lira Witcher nu, igen. Men jag håller mig.
Är nog ingen risk att det blir nära inpå
SJ Signalfel Simulator™.
Det spelet säljer bättre och bättre för varje år 😂
Denna helg vet jag inte riktigt vad jag lirar då jag spelade klart Stellar Blade tidigare i veckan.
Troligtvis blir det att fortsätta på min andra playthrough av SMTV: Vengeance(denna gång på Xbox), Astro Bot och Bravely Default II men även Civilization 6 som jag nyligen har börjat spela på Switch.
Tror du utan oro kan spela w3 nu utan att det blir för nära inpå w4
Ad hoc addendum