Julig spelhelg med både skinka och knogmackor

Robot
Julig spelhelg med både skinka och knogmackor

Vad spelar du under fjärde advent och årets sista spelhelg?

#spelhelg

KoP
Medlem

Indiana Jones.

Medlem

Path of exile 2

Geeks Gaming

Indy och stalker 2

Medlem

Fortsätter med Indiana Jones

Medlem

Fortsätter traggla mig genom Silent Hill 2 Remake, ser verkligen inte dess storhet.
Kanske byter till Shellshock ’67 istället.

tsm
Medlem

Tomb raider anniversary, NHL 25 och Flight simulator

Medlem

Incursion Red River och lite annat

Medlem
Medlem

Efter den där grymma Witcher 4 trailern kan man ju inte spela något annat än... Witcher 3

Medlem
Skrivet av Lofa:

Efter den där grymma Witcher 4 trailern kan man ju inte spela något annat än... Witcher 3

Jag är alltid rädd att bli trött på konceptet om jag spelar något i en serie för nära inpå en ny del. Men visst blir man sugen på att lira Witcher nu, igen. Men jag håller mig.

Blir mer Indy och lite annat smått och gott.

Fortsätter med Stardew Valley! Är inne i Fall y1 och bondgårdandet börjar ta snurr. Cashen trillar in, jag bygger bomber och slaktar slajms och fladdermöss! Samlar en jävla massa hö inför vintern. Fortf osäker på vem man ska gifta sig med, dock. Penny? Maru? ?? Har också någon form av bromance med Elliot, som nog är min favoritkaraktär i spelet just nu. Snubben är precis lagom pretentiös, diktare och har alltid krabbor i jackfickan... Det är bestämt något Ranelidskt över denne strand-hobo

Skribent

SJ Signalfel Simulator™.

signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av memorycard:

Jag är alltid rädd att bli trött på konceptet om jag spelar något i en serie för nära inpå en ny del. Men visst blir man sugen på att lira Witcher nu, igen. Men jag håller mig.

Är nog ingen risk att det blir nära inpå

Testpilot

Kampanjen i Call of Duty Black ops 6.

Medlem
Medlem

Path of Exile 2 (PC), public Betan av X4:Foundations 7,50 flight model update (PC). Warhammer 40K: Rogue Trader (PC), Fantasian: Neo dimension (PS5). Något eller allt av detta lär det bli

Medlem

Song of Conquest! Härligt mysigt att lira i soffan på min inskaffade Portal

Medlem

Divinity Original Sin 2 och eventuellt börja med Pathfinder Wrath of the rightoues

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

SJ Signalfel Simulator™.

Det spelet säljer bättre och bättre för varje år 😂

Medlem

Spelar om RDR2 med allt på max på ett 4090. Enorm skillnad mot PS4-versionen 2018 och viiiiiiilket spel det är! Jag har underskattat det å det grövsta tidigare men såhär i efterhand inser jag att det är topp-3 över tidernas bästa spel.

Denna helg vet jag inte riktigt vad jag lirar då jag spelade klart Stellar Blade tidigare i veckan.

Troligtvis blir det att fortsätta på min andra playthrough av SMTV: Vengeance(denna gång på Xbox), Astro Bot och Bravely Default II men även Civilization 6 som jag nyligen har börjat spela på Switch.

Medlem

Köpte på mig Hogwarts legacy häromdagen så lär köra det.

signatur

Cause i need to watch things die

Backloggens befriare
Skrivet av memorycard:

Tror du utan oro kan spela w3 nu utan att det blir för nära inpå w4

signatur

Ad hoc addendum

Ambassadör
Xbox

Det blir till att fortsätta med Indiana Jones and the Great Circle !

signatur

Jump in.

Medlem

Råkade starta igång Avatar frontiers of Pandora igen och nu blir det bara det.. jag som skulle spela Metrospelen…

Medlem

Ska försöka klara ut Shadow of the Erdtree, är i slutet men springer hela tiden runt och utforskar istället för att fokusera på att klara ut det. Tänkte spela något med lite julstämning också, kanske ChristmasNights into dreams

Medlem

Håller på med Horizon: Forbidden West. Det är väldigt väldigt väldigt bra! 😍 O så Apex då, förstås...

1
Skriv svar