Indiana Jones and the Great Circle

Robot
Indiana Jones and the Great Circle

Machinegames vet vem Indiana Jones är, och är på väg mot sitt största äventyr.

#gamescom, #indiana-jones, #machinegames, #the-great-circle

Medlem

Ett av få spel jag sett fram emot i år.

Medlem

Spännande! Blir definitivt att spela igenom det på PC Game Pass.

Medlem

Nja, tror nog inte det blir bästa Indiana Jones äventyret på 35 år, är svårt att klå Lego Indiana Jones från 2008

Medlem

Kanske intressant nångång i mån av tid.

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Börjar känna pepp

Medlem

Hoppas animationer osv är på mänsklig nivå/hastighet och inte slight of hand delux.

Så oerhört inlevelselöst med fps animationerna i tex Wolfenstein 2, går från 0-100 instant och flappar armarna som om de vore dödvikt när han springer... jäkla distraherande i ett annars grymt spel.

Medlem

Tror att det blir rejäl pannkaka av det här. På texten låter det inte som att det fanns någonting att spela här, bara PR-snack från MachineGames. Snart dags för release och allt man sett är korta klipp av extremt styltigt gameplay. Tvivlar på att det ens blir ett bättre Indiana Jones-spel än LEGO-varianten som släpptes till 360.

Medlem

Skönt att det är TRE OCH EN HALV MÅNAD kvar.

Medlem

Ska bli riktigt kul att få testa detta!

Medlem
Skrivet av kebbe:

Tror att det blir rejäl pannkaka av det här. På texten låter det inte somm att det fanns någonting att spela här, bara PR-snack från MachineGames. Snart dags för release och allt man sett är korta klipp av extremt styltigt gameplay. Tvivlar på att det ens blir ett bättre Indiana Jones-spel än LEGO-varianten som släpptes till 360.

Jag hoppas du har fel, men tyvärr har jag samma tankar kring det som du har. Inget de har visat hittills har skapat tillit. Machinegames är också en väldigt annorlunda utvecklare nu för tiden med få av det gamla gardet kvar.

Farornas Konung

Blir väl ett "mordernt" spel. Vad mer kan man förvänta sig eller för den del begära?

Fragtjuv

Jag ser fram emot det här mycket och tror att de kommer att lyckas.

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Medlem
Skrivet av JonseredRocks:

Blir väl ett "mordernt" spel. Vad mer kan man förvänta sig eller för den del begära?

Ett spel "för alla" som slutar som ett "spel för ingen"?
Kanske indy bytt läggning 😅

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Ett spel "för alla" som slutar som ett "spel för ingen"?
Kanske indy bytt läggning 😅

I hate snakes!
I find differently able lizards problematic!

It's not a lake, it's an ocean

Det ser mer och mer lovande ut. Faktiskt!

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Så vad händer när man stöter på massvis av skorpioner? Hmm är skeptisk till detta, animationerna ser styltiga ut men kanske blir en grym upplevelse. Time will tell.

Medlem

Jag är tveksam. Är ganska svårt att slå Fate of Atlantis.

Medlem
Skrivet av Atilaa:

Nja, tror nog inte det blir bästa Indiana Jones äventyret på 35 år, är svårt att klå Lego Indiana Jones från 2008

Tror faktiskt det får svårt att slå Infernal Machine också (fantastisk pärla till spel!) om jag ska vara ärlig men det såg bättre ut på senaste visningen. Ett typiskt ”jag hade inte handlat en separat licens men om det ändå finns på game pass”-spel. Kan nog bli lite mysigt till julledigheten.

Medlem

Ett storybaserat spel på 10-20 timmar kan nog passa ganska bra in på gamepass, blir förmodligen att testa det sen

Dina förhoppningar i texten smittar av sig lite Fredrik

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Gnällkuk
Skrivet av Atilaa:

Fate of Atlantis menar du?

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Spelet ser riktigt fint ut, men jag tycker att förstapersonsperspektivet känns som ett felaktigt val. Lösa pussel och smyga tycker åtminstone jag göra hundra gånger bättre i tredjeperson.

Medlem

Förväntningarna är skyhöga. Kan hålla med om att man hittills fått se oväntat lite gameplay men det behöver inte betyda att det kommer vara dåligt.

Redaktör
Ponny

Kan ändå förstå farhågorna här. Varför inte visa ÄNNU mer? Mer rakt gameplay? Men samtidigt har jag väldigt stort förtroende för Machinegames, och deras vision låter i teorin väldigt, väldigt bra. Parat med mitt förtroende gör det att jag verkligen tror på detta. En bra Indy-produkt igen, vilken grej det hade varit!

signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar