Indiana Jones and the Great Circle
Machinegames vet vem Indiana Jones är, och är på väg mot sitt största äventyr.
#gamescom, #indiana-jones, #machinegames, #the-great-circle
Kanske intressant nångång i mån av tid.
Hoppas animationer osv är på mänsklig nivå/hastighet och inte slight of hand delux.
Så oerhört inlevelselöst med fps animationerna i tex Wolfenstein 2, går från 0-100 instant och flappar armarna som om de vore dödvikt när han springer... jäkla distraherande i ett annars grymt spel.
Tror att det blir rejäl pannkaka av det här. På texten låter det inte som att det fanns någonting att spela här, bara PR-snack från MachineGames. Snart dags för release och allt man sett är korta klipp av extremt styltigt gameplay. Tvivlar på att det ens blir ett bättre Indiana Jones-spel än LEGO-varianten som släpptes till 360.
Tror att det blir rejäl pannkaka av det här. På texten låter det inte somm att det fanns någonting att spela här, bara PR-snack från MachineGames. Snart dags för release och allt man sett är korta klipp av extremt styltigt gameplay. Tvivlar på att det ens blir ett bättre Indiana Jones-spel än LEGO-varianten som släpptes till 360.
Jag hoppas du har fel, men tyvärr har jag samma tankar kring det som du har. Inget de har visat hittills har skapat tillit. Machinegames är också en väldigt annorlunda utvecklare nu för tiden med få av det gamla gardet kvar.
Blir väl ett "mordernt" spel. Vad mer kan man förvänta sig eller för den del begära?
Ett spel "för alla" som slutar som ett "spel för ingen"?
Kanske indy bytt läggning 😅
Ett spel "för alla" som slutar som ett "spel för ingen"?
Kanske indy bytt läggning 😅
I hate snakes!
I find differently able lizards problematic!
Det ser mer och mer lovande ut. Faktiskt!
Nja, tror nog inte det blir bästa Indiana Jones äventyret på 35 år, är svårt att klå Lego Indiana Jones från 2008
Tror faktiskt det får svårt att slå Infernal Machine också (fantastisk pärla till spel!) om jag ska vara ärlig men det såg bättre ut på senaste visningen. Ett typiskt ”jag hade inte handlat en separat licens men om det ändå finns på game pass”-spel. Kan nog bli lite mysigt till julledigheten.
Nja, tror nog inte det blir bästa Indiana Jones äventyret på 35 år, är svårt att klå Lego Indiana Jones från 2008
Fate of Atlantis menar du?
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Kan ändå förstå farhågorna här. Varför inte visa ÄNNU mer? Mer rakt gameplay? Men samtidigt har jag väldigt stort förtroende för Machinegames, och deras vision låter i teorin väldigt, väldigt bra. Parat med mitt förtroende gör det att jag verkligen tror på detta. En bra Indy-produkt igen, vilken grej det hade varit!
En Bamseponny av folket