Stalker 2: Heart of Chornobyl har återigen försenats
Hm. Plötsligt känns risken för att det i stället blir jan-feb 2025 som ganska överhängande. November brukar vara en dundertuff månad.
Inte ett stalker spel utan mängder av förseningar ju.
Tar det med godan ro, hellre att det tar tid än totalt trasigt vid släpp
Kan inte låta bli att känna mig som ett litet gnälligt barn utan tålamod 😁
Har verkligen sätt fram emot det här väldigt länge.
Dom har haft enorm problematik under deras utveckling. Men undrar verkligen hur buggit det är då det var "spelbart" och klart enligt dom så sent som i vintras. Dom behövde bara lite mer tid till att polera det extra. Och nu ytterligare 2 månader.
Ska inte kritisera då jag verkligen har noll insikt i spelprogrammering.
Men hur mycket hinner man verkligen göra på 2 månader.
Väntan är olidlig 😅
Många gamers är så himla oförlåtande gällande buggar och tidiga spelsläpp och straffar hårt med negativa betyg på Steam, så det är ett klokt beslut att skjuta upp.
Tyvärr, för man längtar!
Ja man vill ju ha en fungerande produkt, speciellt när spelen kostar en del i dag
Bra att det läggs den tid som behövs, jag längtar 🤩
"det slutliga släppdatumet"... Nötter. Blir bara sne när de lovar för mycket..
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Attans då. Stalker 2, Fable 4 och State of decay 3 var orsaken till att jag valde Xbox och alla verkar ta sin goda tid på sig.
Välj PC, det bättre alternativet 👍
Välj PC, det bättre alternativet 👍
Dra inte igång något.
OnT: Tråkigt men inte oväntat. Att det skulle vara den sista förseningen förstod man att ta med en nypa salt för det är ändå förmodligen bättre att försena igen än att släppa i ett för dåligt skick.
”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi
Dra inte igång något.
OnT: Tråkigt men inte oväntat. Att det skulle vara den sista förseningen förstod man att ta med en nypa salt för det är ändå förmodligen bättre att försena igen än att släppa i ett för dåligt skick.
Att ge tips är inte att dra igång nått.
Själv ska jag köra PC versionen och UEVR för att försöka spela det i virtual reality.
Jag håller med flera ovan att detta gärna få ta sin tid. Fan va kul jag haft i dessa spel och jävlar vilken atmosfär de levererade, framförallt den första delen.
Men jag minns också mycket frustration över krascher och massa trasiga quests och det vore kul om det kunde komma ut någorlunda stabilt.