För söta fan - byt låt!
[fright][ia=10225][/fright]Vår Dreamhack-monter är i full gång sedan i eftermiddags. #Rock Band 2 och #World Tour spelas flitigt och besökarna tycks nöjda med det. Spelen har uppskattningsvis 150 låtar tillsammans - man undrar lite stillsamt varför folk bara spelar två...
De redan på förhand totalt sönderspelade "Living on a prayer" och "Eye of the tiger" rullar konstant. Givetvis finns de med i båda spelen också, och ibland liras de samtidigt... Nån som vet hur man moddar GH- och RB-skivorna? Vill byta ut ett par låtar mot Nasums "Evacuate the earth".
Ni får väl fixa en tävling där ni ger bort något pris (nyckelband kanske?) till den som klarar 4-5 stjärnor på någon/några låtar ni själva valt ut.
Ni får väl fixa en tävling där ni ger bort något pris (nyckelband kanske?) till den som klarar 4-5 stjärnor på någon/några låtar ni själva valt ut.
Skulle vara Metallicas "Battery" i RB 2 i så fall. Snuskigt svår verkar det som (jag vågar inte testa, har noll taktkänsla), får ytterst sällan höra hela.
Har inte förstått tjusningen med att inte höra vad man sjunger, så growl-RB/GH går bort för mig.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Vaxa ur öronen, pojk - exempelvis Napalm Death artikulerar som Jarl Kulle! Hör själv: "You suffer! But why?"
Hehe, klassiker. Världens kortaste låt enligt Guinnes Rekordbok.