Nytt från Mario Kart Wii
Meh... gör Nintendo nått annat än uppföljare på gamla storsäljare nuförtiden?? Var är alla nya ideer? Gjorde dom slut på dom när dom utvecklade handkontrollen...?
Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry
Meh... gör Nintendo nått annat än uppföljare på gamla storsäljare nuförtiden?? Var är alla nya ideer? Gjorde dom slut på dom när dom utvecklade handkontrollen...?
Så.... de ska ge faan i att göra spel som varit succé och som de vet fans vill ha?
Man mår bra av Apple produkter!
De har väl haft några stycken nya idéer på senare år, som Pikmin. Men så länge klassikerna höjs till skyarna och säljer bra så förstår jag inte varför de skulle göra något annorlunda.
Yatta! Både online läget och GB kontroll var både super. Det känns läskigt att styra bilar med Wiimoten, i alla fall på de spela som jag prövat.
Kan knappt vänta.
Såvida de inte förstör serien är jag nöjd.
Är inte hela grejen sådan att man kommer använda wii kontrollen som en "ratt" med ett tillbehör utformat just som en ratt??
Varför skulle man då vilja använda en gamecubekontroll?
För att precisionen i Wiimoten är lika med 0 kanske?
PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!
Yatta! Både online läget och GB kontroll var både super. Det känns läskigt att styra bilar med Wiimoten, i alla fall på de spela som jag prövat.
Kan knappt vänta.
Nja, själv tycker jag det funkar utmärkt att köra bilspel med Wiimoten, Exite truck som är ett snabbt spel var det inga problem med,
och Need for speed carbon är finfint att köra med wiimote.
Känns ungefär som att köra med ratt till andra konsoller.
Kan knappt vänta.
Nja, själv tycker jag det funkar utmärkt att köra bilspel med Wiimoten, Exite truck som är ett snabbt spel var det inga problem med,
och Need for speed carbon är finfint att köra med wiimote.
Känns ungefär som att köra med ratt till andra konsoller.
Mja, känns för mig bara knäppt. Men vi får väl se, hoppas att det funkar.
Spelat Carbon med Wiimoten, och även fast jag är van vid det så skulle jag välja riktig ratt eller kontroll. Eazmode.