10 miljoner! Resident Evil 4-remaken säljer snabbast i serien

Robot
10 miljoner! Resident Evil 4-remaken säljer snabbast i serien
Medlem

Gör man bra spel brukar de sälja. Kul att det går bra för dem. Tänk om nu Konami bara kunde ta sig själva i kragen...

signatur

Jätteintressant information.

Medlem

Välförtjänt

Medlem

Hyfsat pris på Xbox, 210 kr nu resten av april.
Kanske skulle köpa det, har ju alla andra spel som släppts i serien.

Medlem

Spelet har snyggaste HDR jag någonsin sett i ett spel. Önskar fler spel hade lika bra bild.

Medlem

Jag har spelat 2:an och 3:an utan att ha kört RE innan och det var väldigt bra spel. 4:an är inte riktigt min tekopp men det är onekligen ett välgjort spel.

It's not a lake, it's an ocean

Kvalitet säljer. Åtminstone ibland.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Kvalitet säljer. Åtminstone ibland.

Ja oftast är det så, trist på andra högkvalitativa titlar som inte säljer, tänker på Metroid främst, dem borde sälja mycket mer än runt 3 miljoner. R.E är definitivt en serie jag tycker är värd sin framgång.

Medlem

Jag ser inget nödvändigtvis direkt problematiskt med detta
*forumet häpnar*

signatur

subterranean homesick alien

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av lasselason:

Ja oftast är det så, trist på andra högkvalitativa titlar som inte säljer, tänker på Metroid främst, dem borde sälja mycket mer än runt 3 miljoner. R.E är definitivt en serie jag tycker är värd sin framgång.

Finns gott om exempel på det, och det är inte alltid lätt att begripa varför. Alan Wake är ett annat sådant exempel.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Finns gott om exempel på det, och det är inte alltid lätt att begripa varför. Alan Wake är ett annat sådant exempel.

Ja, ett bra exempel.

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Eller dead space remaken

Medlem

Finns ju väldigt få nya bra spel så alla lever på remasters o remakes.... lätta pengar.

Medlem
Skrivet av Sille:

Finns ju väldigt få nya bra spel så alla lever på remasters o remakes.... lätta pengar.

Fast det är fasiken skillnad på remakes å remakes.
Här märks det att det har lagts en hel del jobb och kärlek för det är banne mig redigt bra gjort.

Medlem

Deserved. Fantastiskt spel.

Om de nu kunde göra ett helt nytt RE med samma spelmekanik... Det var rätt länge sedan vi fick ett helt fräscht tredjepersons-RE.

signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Fantastiskt bra spel! Hoppas på en remake av liknande kvalité av Code Veronica

signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem

Capcom är verkligen ett spelföretag som bryt sig mer om kvalité än kvantitet.

signatur

What a monster..i cant belie.. WHAT THE HELL IS THIS PLACE?

Otroliga siffror faktiskt. Tog mig nyligen genom "RE:VILLAGE, köpte GOLD för 150:-, det kan ju liksom inte bli billigare.

signatur
Medlem

Köpte igår faktiskt, toppen spel på steam decken! Enbart kört femman med en kompis vilket var kul och påminner mycket om fyran. 6 sög och 7 var inget för mig.

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Otroliga siffror faktiskt. Tog mig nyligen genom "RE:VILLAGE, köpte GOLD för 150:-, det kan ju liksom inte bli billigare.

Fantastiskt spel. Vet inte om det är för att jag själv har en liten dotter men det är första resident evil spelet jag lipat till 🥲

signatur

Medlem

Jag är inte så bra på att hitta läckor men är det något nytt alls om en uppföljare till Village?

signatur

Skrivet av Anton Q:

Jag ser inget nödvändigtvis direkt problematiskt med detta
*forumet häpnar*

Hah! Dina syrliga kommentarer är ju annars rätt så underhållande.

1
Skriv svar