10 miljoner! Resident Evil 4-remaken säljer snabbast i serien
15 miljoner för remaketvåan och sjuan.
#resident-evil-2, #resident-evil-4, #resident-evil-7, #resident-evil-village
Kvalitet säljer. Åtminstone ibland.
Kvalitet säljer. Åtminstone ibland.
Ja oftast är det så, trist på andra högkvalitativa titlar som inte säljer, tänker på Metroid främst, dem borde sälja mycket mer än runt 3 miljoner. R.E är definitivt en serie jag tycker är värd sin framgång.
Ja oftast är det så, trist på andra högkvalitativa titlar som inte säljer, tänker på Metroid främst, dem borde sälja mycket mer än runt 3 miljoner. R.E är definitivt en serie jag tycker är värd sin framgång.
Finns gott om exempel på det, och det är inte alltid lätt att begripa varför. Alan Wake är ett annat sådant exempel.
Finns gott om exempel på det, och det är inte alltid lätt att begripa varför. Alan Wake är ett annat sådant exempel.
Ja, ett bra exempel.
Eller dead space remaken
Finns ju väldigt få nya bra spel så alla lever på remasters o remakes.... lätta pengar.
Fast det är fasiken skillnad på remakes å remakes.
Här märks det att det har lagts en hel del jobb och kärlek för det är banne mig redigt bra gjort.
Fantastiskt bra spel! Hoppas på en remake av liknande kvalité av Code Veronica
Otroliga siffror faktiskt. Tog mig nyligen genom "RE:VILLAGE, köpte GOLD för 150:-, det kan ju liksom inte bli billigare.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Otroliga siffror faktiskt. Tog mig nyligen genom "RE:VILLAGE, köpte GOLD för 150:-, det kan ju liksom inte bli billigare.
Fantastiskt spel. Vet inte om det är för att jag själv har en liten dotter men det är första resident evil spelet jag lipat till 🥲
What a monster..i cant belie.. WHAT THE HELL IS THIS PLACE?
Jag ser inget nödvändigtvis direkt problematiskt med detta
*forumet häpnar*
Hah! Dina syrliga kommentarer är ju annars rätt så underhållande.