Jag har gjort något så unikt som att klara ut Dustborn

Medlem
Jag har gjort något så unikt som att klara ut Dustborn

Med tanke på att spelet haft 83 spelare som högst så måste det vara unikt. Det kan inte vara speciellt många sålda eller tillverkade exemplar på PS5 heller.

Jag trodde jag skulle spela någon timme, men det blev hela spelet

18 timmar la jag ner på det, så mycket wokeness hittade jag inte, det enda jag kan komma på är att det är en kvinna, som får gå in och göra tunga lyft, men hon är också större kroppsmässigt än männen. Och en annan stor kvinna har på sig någon mask med skägg.

Annars var det jobbigaste i spelet alla val man behövde göra, hela tiden. Jag undviker spel där ens val gör skillnad i spel så det var ganska jobbigt.

Men storyn och stridssystemet var det inget fel på, faktiskt ganska underhållande.

Medlem

Dustborn 🤢
Såg min bror köra det och det verkade inte alls kul, och alldeles för woke för min del, det var överallt den lilla stunden jag kollade. Till och med brorsan som har högre tolerans för sådant tyckte att det var för mycket. Sen om man bortser frågan om spelet är woke eller inte så verkade varken gameplay eller manus vara av så värst hög kvalité.

Men kul för dig att du inte var helt missnöjd, och det är lite roligt på sitt sätt att veta att man har spelat något som få andra har kört

1
Skriv svar