Subnautica 2 får en första vlogg om vägen mot early access
Tycker inte om att det släpps i Early Access. Varför?
Men ser fram emot spelet.
Why Early Access?
“We make our best games when you are involved from the start. The earlier you play, the faster we hear what you want. This is how we have historically built our games. By involving you in the development process and iterating on your feedback, we build better games.”
Jag klagar egentligen inte, första spelet är ett av mina absoluta favoritspel någonsin, men jag hade kanske ändå hoppats på att de vågat ta ett aningen större steg. Nu var det nog ett år sedan jag spelade ettan sist, men detta ser spontant extremt likt ut.
VIll vi inte ha mer av samma då?
Why Early Access?
“We make our best games when you are involved from the start. The earlier you play, the faster we hear what you want. This is how we have historically built our games. By involving you in the development process and iterating on your feedback, we build better games.”
Fast dom bör väl veta vad vi vill ha efter redan två släppts spel?
Och fungerar inte forum och öppen kommunikation längre?
Det är roligare att uppleva ett färdigt spel än ett halvfärdigt spel.
Visst kan jag vänta. Men enklare sagt än gjort och många av oss gör nog inte det
Ohhhh kan inte bestämma mig om jag ska spela EA eller inte
Jag klagar egentligen inte, första spelet är ett av mina absoluta favoritspel någonsin, men jag hade kanske ändå hoppats på att de vågat ta ett aningen större steg. Nu var det nog ett år sedan jag spelade ettan sist, men detta ser spontant extremt likt ut.
Kan hålla med. Trailern gjorde ju inte att man tappade hakan
VÅRENS HÄLSOUTMANING – FZ & SweClockers inofficiella: LEVEL UPP IRL
🚀 Startdatum: 4 april (går bra att hoppa in när som) Slutdatum: 1 maj
💪 Målet: Logga 500 träningspass tillsammans!
🏆 Belöning: Om målet uppfylls lottas 500 kr ut i slutet av utmaningen - ju fler som går med desto större presentkort.
🔗 Gå med här: Workout51 - (powered by Challenge Hound)