Switch 2 bokad

Medlem
Switch 2 bokad

Fick ett mail för en kort stund sedan att man nu kunde boka switch 2 hos webhallen.

https://www.webhallen.com/se/product/384392-Nintendo-Switch-2...

Bokade bundlen med Mario kart för 7490. Ångrade mig och skulle boka standard, men då var den fullbokad, så jag får behålla bokningen. Har även double goose aktiv hos webhallen så det passade bra.

Nästa spel blir nog Donkey Kong, men har runt 50 spel till Switch så jag kommer ha att göra ändå.

Nu ska jag bara fundera på vad jag gör med mina gamla switchar.

Switch från 2017, Oled och Lite. Nitro Deck kommer inte passa 2an, väldigt synd då den är riktigt bekväm.

Har du bokat?

Tor
Medlem

Jag la in bevakning på både switch 2 och bundlen hos webhallen (och en del andra ställen), standard har jag inte fått något mail alls om att den går att boka än men jag har fått om bundlen (som jag inte lär köpa) så det kan fortfarande finnas en chans om du ändrar dig

Medlem

Bokade Switch 2 mario kart bundlen hos Webhallen plus en pro 2 kontroll samt ett "wheel pair" så man har rattar till mario kart.

Kontot avslutas

7490kr för ps4 handheld jesus men det är ju bra ni e glad fört själv sparar jag nog till en steam deck.

Bokade bundlen direkt när jag såg att de öppnat upp för beställningar. Tråkigt att priset stack iväg, för familjer med pressad ekonomi. För min del spelar det ingen roll riktigt, lär få många år av underhållning med den.

Medlem
Skrivet av Roxilius40:

7490kr för ps4 handheld jesus men det är ju bra ni e glad fört själv sparar jag nog till en steam deck.

Själv använder jag inte switch som handheld. Har ettan dockad 24/7.

Kontot avslutas
Skrivet av Aletheides:

Själv använder jag inte switch som handheld. Har ettan dockad 24/7.

Enda anledning jag skaffa första var för handel då man redan har PS5 och en dator. Men då har jag inte varigt mycket för Nintendo sedan gba. Men som sagt jag är glad för er. jag kanske skaffar en switch 2 om 6-8år när man kan få en begagnad för 3000kr.
Det var ju priset jag blev chockad över till och med högre en typ Ps5 slim bundle.

1
Skriv svar