Vad vet vi om Pocketboy?
I mitt flöde dök ”Pocketboy” upp, ännu en liten konsol som känns som sedvanliga kinesiska piratprodukten full av emulerade spel som de egentligen inte får använda. Det jag reagerade på var hur offensivt de satsat på svensk hemsida och ge känslan av lokal entusiasm. Ser videos med svenska killar som pratar och packar varor etc.
Det flimrade förbi en massa klassiker och mycket Super Mario bros och jag fattar inte hur de kan försöka kränga så när Nintendo stämmer allt till höger och vänster. Jag är absolut inte köpsugen, mest intresserad över hur de här produkterna kan använda andras spel.
Det är väl några svenska som verkar vara placerade i örebro/lillån som köper in och säljer eller dropshippar produkten och riktar då reklam och marknadsföring mot just sverige. Någe vidare såg det inte ut iallafall.
Bergsala undrar vad de har för adress. De vill bara prata lite.
Inte ofta man ser så många fina betyg som är skrivna på ungefär samma sätt. AI någon?
<Uppladdad bildlänk>
Troligt att någon som heter Elisabet skulle köpa konsolen.
Edit: Benjamin verkar dessutom vara farfar eller morfar men har ändå lyckats beställa en obskyr konsol online och lämnat en recension 😄
Burn in the light.
Skulle undvika produkter som dessa (Kina-skit). Dom är laddade med en massa piratkopior vars utgivning inte har godkänts av t.ex Nintendo/Sega/med mera.
En stämning utav Nintendo ligger väl i antåg får man gissa?
Typ min poäng med tråden.
Jag följer upp min tråd. Att Pocketboy är bluff, båg och skitservice bekräftas genom arga kunders åsikter:
Köp bara någon retroid eller ambernic eller något om det skall behövas.
Jag ska inte köpa något, vilket jag redan har varit tydlig med.
Jag ska inte köpa något, vilket jag redan har varit tydlig med.
Nej, menat till andra som faktiskt kan vara intresserade av en sådan här sak.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Nej, menat till andra som faktiskt kan vara intresserade av en sådan här sak.
My bad.