Kommer ni ihåg Eternal Champions? Nä, inte vi heller, men spelet ska bli film

Robot
Kommer ni ihåg Eternal Champions? Nä, inte vi heller, men spelet ska bli film

Segas obskyra fightingspel ska få en filmadaption.

#Eternal-champions, #Sega

Medlem

Låter spontant som att man bara vill hoppa på tåget utan att fundera över varför vissa filmer baserade på spel blir framgångsrika till att börja med.

Jo, jag minns det. Men... varför?

Medlem

Derek Connolly har arbetat på Jurassic World inte Jurassic Park.

signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Har faktiskt rätt sköna minnen från uppföljaren på Sega Mega CD men hur de ska få ihop någon form av intressant handling i en film är ju en annan femma^^.

Medlem

Klart man kommer ihåg ett av dom bästa Fightingspelen som gjorts! Svinsvårt är det också (på ett bra sätt). Cool story som passar bra som film dessutom. Hypad för detta!

signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Grymt bra band också för den som gillar hårdrock

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Klart man kommer ihåg ett av dom bästa Fightingspelen som gjorts! Svinsvårt är det också (på ett bra sätt). Cool story som passar bra som film dessutom. Hypad för detta!

Fanns det en story?😳 Inget jag minns av uppföljaren iaf men i yngre dagar var det ju oftast sekundärt😄.

Medlem

Jo jag minns det! Ägde det också. Gillade det t.om. men Street Fighter 2 var helt enkelt för bra och tog upp mycket av fighting-tiden då. Även Mortal Kombat (1) tog upp mycket av tiden 😁

Medlem

Har spelat det i typ 5 minuter och kommer fortfarande ihåg det haha. Men varför film på just detta?.. Kan ingen göra en Killzone film istället det har jag väntat på ett tag nu 😁

Skribent
Skrivet av Rhymst:

Har spelat det i typ 5 minuter och kommer fortfarande ihåg det haha. Men varför film på just detta?.. Kan ingen göra en Killzone film istället det har jag väntat på ett tag nu 😁

Kan ingen göra ett nytt Killzone-spel? 😁

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Minns det men det var ju 30 år sen. Måste väl finns mer aktuella spel att göra filmer på kan man tycka.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Kan ingen göra ett nytt Killzone-spel? 😁

Men då måste det vara likt första. Efterföljande har inte levererat på samma nivå tycker jag.

Skribent
Skrivet av Jonmorheim:

Men då måste det vara likt första. Efterföljande har inte levererat på samma nivå tycker jag.

Tycker både 1 och 2 levererade. Sen blev det sämre.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Sjukt bra fatalities.

Medlem

Varför inte en Clay Fighter eller Bloody Roar film?

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Tycker både 1 och 2 levererade. Sen blev det sämre.

Håller med men 3an hade nice split screen coop

Skribent
Skrivet av Rhymst:

Håller med men 3an hade nice split screen coop

Just fan! Det hade jag glömt! Mer spit screen co-op åt folket!

signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar