KÖPES: Spel till Playstation 3

Medlem
KÖPES: Spel till Playstation 3

Bruksskick, manual kan kvitta även om det är trevligt om den i går.

Några spel överväger jag köpa via PSN, mycket för att det inte nödvändigtvis känns värt att lägga pengar på ett fysiskt exemplar då de oftast kostar rätt mycket mer. Listar ändå dessa ifall någon har till salu för rimligt pris.

(Vet att vissa finns billigt på Tradera, men kan jag köpa med några av dessa tillsammans med andra spel i listan är det att föredra.)

Någon som sitter på något av följande?

DIVERSE
-----------------------------------------------------------
Agarest: Generations of War 2
Agarest: Generations of War Zero
Atelier Ayesha: The Alchemist of Dusk
Atelier Escha & Logy: The Alchemists of the Dusk Sky
Atelier Rorona: The Alchemist of Arland Plus
Atelier Rorona: The Alchemist of Arland
Caladrius Blaze (Japan)
Call of Duty: Black Ops II
Drakengard 3
El Chavo Kart
Fairy fencer F
Ketsui (Japan)
Little Big Planet 3
Lost Planet 3
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted
Need for Speed: ProSteet
One Piece: Pirate Warriors 2
One Piece: Pirate Warriors 3
Time and Eternity
Trinity: Souls of Zill O'll
Under Defeat HD

FINNS PÅ PSN
-----------------------------------------------------------
199 - Drakengard 3
199 - Fairy Fencer F
149 - Hitman HD Trilogy: Classics HD
199 - Painkiller: Hell and Damnation
129 - Siren: Blood Curse
199 - Trinity Souls
309 - Yakuza 5
199 - Yakuza: Dead Souls

Medlem

Drakengard 3 släpptes bara digitalt i Europa, så om du inte vill importera från USA eller Japan, så är det digitalt som gäller.

Ja, bortsett från europeiska Collector's Edition då, viket jag köpte, som faktiskt innehöll ett PS3-spelfodral, men den enda skivan däri är soundtracket. Själva spelet var bara en kod för att ladda ner från PSN.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Drakengard 3 släpptes bara digitalt i Europa, så om du inte vill importera från USA eller Japan, så är det digitalt som gäller.

Jag köpte europeiska Drakengard 3 Collector's Edition, som faktiskt innehöll ett PS3-spelfodral, men den enda skivan däri är soundtracket. Själva spelet var bara en kod för att ladda ner från PSN.

Aha! Hade missat det inte släppts här. Mig spelar det dock ingen roll om det är en USA-utgåva eller ej när det gäller PS3-spel... blandar friskt till konsolen när jag inte hittar en europeisk version.

Medlem

Det kan vara värt de extra kronorna att skaffa PS3-spel på skiva med.

Om jag minns rätt så stänger Microsoft ner Xbox 360s digitala affär om en månad. Vem vet när Sony lägger ner PS3:ans affär?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Det kan vara värt de extra kronorna att skaffa PS3-spel på skiva med.

Om jag minns rätt så stänger Microsoft ner Xbox 360s digitala affär om en månad. Vem vet när Sony lägger ner PS3:ans affär?

Har dock inte så mycket jag skall köpa via PSN, och de licenser jag köpt upphör inte för att PSN stängs ned. Är faktiskt mer orolig för patchar, uppdateringar, om Sony får för sig att otillgängliggöra dessa… så att det blir bökigt att patcha upp spel man köper till senaste versionerna.

1
Skriv svar