Den stora älgvandringen börjar imorgon 28/3 13:00 på SVT - SLOW-TV
Den stora älgvandringen börjar imorgon tisdag.
Jäklar vad tiden går. Känns som att det var i går man satt och kollade efter dem. Tack för tipset!
Haha känner samma faktiskt.
Det här ska bli kul!
För er som vill värma upp så finns höjdpunkter från 2022:
https://www.svtplay.se/video/eXYgYRp/den-stora-algvandringen/...
Som att titta på färg som torkar
Det är fantastiskt att somna till faktiskt. Det är riktigt rogivande att kolla på.
Är det som är charmen..... kanske nåt händer...... eller inte..... vi får se.....om det händer är det awesome
Ni ska veta att det är extra fantastiskt när man sitter i skogen och det händer på riktigt......
Inte EN jävla pixel ändras i synfältet...... sen kommer en älg och bara brakar förbi Det är magi
Hmm... va fan.... de verkar ha flyttat fram det till "23 april klockan 00:00"
Är det en kamera rakt ut i en skog som man kollar via?
Massa olika kameror.
Hmm... va fan.... de verkar ha flyttat fram det till "23 april klockan 00:00"
Igår var lite behind the scenes, när man får se hur de riggar upp alla kameror osv.
Det riktiga programmet börjar 23 april
Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21
Ok, the hype is real alltså. Är det i år till och med jag kollar på älgvandringen...?
Absolut. Ha det på din andra skärmen om möjligt. Extremt rogivande fastän det kanske inte kanske verkar så på förhand.
Är lite som i spel.... man grindar nåt och "man får fan aldrig nåt", och så "BOOM" så får man en item typ
Igår var lite behind the scenes, när man får se hur de riggar upp alla kameror osv.
Det riktiga programmet börjar 23 april
Ahhh tyckte väl att något kändes lite skumt och att jag blev lurad Inget illa menat till OP.
Absolut. Ha det på din andra skärmen om möjligt. Extremt rogivande fastän det kanske inte kanske verkar så på förhand.
Är lite som i spel.... man grindar nåt och "man får fan aldrig nåt", och så "BOOM" så får man en item typ
Låter som när jag spelar Power Wash Simulator!