Bridgeblandning, Yeah eller Blä?

Medlem
Bridgeblandning, Yeah eller Blä?

Tänkte bara för skojs skull kolla läget här på forumet de denna diskussion dyker upp bland folk lite då och då, oftast med mig på defensiven mot alla attacker jag får utstå när jag berättar om min kärlek till Bridgeblandning.

Det är ju en perfekt avvägd mix av godis som ligger bra i handen och äts i små nävar åt gången. Funkar lika bra till kaffe som läsk eller varför inte en Jack o Cola!
Lite syrligt, lite starkt, lite socker och nöt och chocklad och lakrits, allt man kan önska sig.

Så vart står ni? Bridgeblandning, Yeah! eller Blä!

signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Innan diskussionen startar så kan det även vara bra för människor att få med sig att Bridge-blandningen ändrade skepnad för ett antal år sedan också, så utgå inte från att gamla kunskaper gäller fortfarande. För en fullständig genomgång av alla ändringar, se:

Medlem
Skrivet av Tramsfabriken:

Innan diskussionen startar så kan det även vara bra för människor att få med sig att Bridge-blandningen ändrade skepnad för ett antal år sedan också, så utgå inte från att gamla kunskaper gäller fortfarande. För en fullständig genomgång av alla ändringar, se:

https://youtu.be/rO4PqoV2SP0

Mmm men kan inte säga att jag minns att jag upplevde någon större skillnad. Inte som när Basset ändrade sina Winegum, gick från det mest fantastiska och godaste episka Winegummi till något äckligt skit som mest påminner om nått euroshopper skräp...

signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Bridgeblandning tillsammans med en påse twister är väl ett måste efter julbordet?

Inaktiv

Senast jag åt bridge blandning var det dom vita påsarna.
Tyckte inte om det.

Medlem

Nej jag är inte 70 år, varken mentalt eller faktiskt ålder.

Äter inte såna där gröna gelebollar heller, det är ett ställningstagande!

signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Föredrar Aladdin / Paradis över Bridgeblanding.

Och Cloettas romerska bågar är inte dumma heller. De är underbara med kaffe. Gärna doppade

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Soulless:

Mmm men kan inte säga att jag minns att jag upplevde någon större skillnad. Inte som när Basset ändrade sina Winegum, gick från det mest fantastiska och godaste episka Winegummi till något äckligt skit som mest påminner om nått euroshopper skräp...

Sjukaste försämringen av en produkt någonsin? De gamla var top tier, de nya är brutalsunk. Inte ens samma godis längre ffs. Gah, blir upprörd bara jag tänker på det.

signatur

Jump in.

1
Skriv svar