Det har äntligen hänt – någon har lyckats fånga alla Pokémon i Pokémon Go
Va fan? Varför ens spela pokemon om det är så svårt att få tag i Mew och Mewtwo? Har aldrig spelat pokemon och är inte särskilt insatt men till och med jag vet att de är de enda coola pokemon.
Inga pokemons är coola.
Den åsikten är snart i minoritet
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Köp ett par bra gåskor... Och en portabel laddare. Min Samsung S6 Edge dör efter typ 6 timmars letande.
Skaffa highcap batteri? Kör själv 9000 mAh till min antika Note 3, skulle dock aldrig tänka mig att lire Pokemon Go...
S6 Edge är det inte helt lätt att byta batteri på. Det är inmonterat i telefonen.
Köp ett par bra gåskor... Och en portabel laddare. Min Samsung S6 Edge dör efter typ 6 timmars letande.
Skaffa highcap batteri? Kör själv 9000 mAh till min antika Note 3, skulle dock aldrig tänka mig att lire Pokemon Go...
S6 Edge är det inte helt lätt att byta batteri på. Det är inmonterat i telefonen.
Ajdå, tråkigt att de hakar på apples inlåsningar...
Jaha. Då får man väl avinstallera då ...
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Min kusin har fångat alla och han har inte ens kvar spelet. Fanns det något pris till vinnaren eller vadå? Han gjorde ingen större grej av det utan bara la ner de.
Han måste ju ha fuskat eftersom en pokemon bara kan fångas i USA, en bara i Asien och en bara i Australien.
Min kusin har fångat alla och han har inte ens kvar spelet. Fanns det något pris till vinnaren eller vadå? Han gjorde ingen större grej av det utan bara la ner de.
Han måste ha hunnit resa mycket de senaste veckorna? Eller så gick du bara på hans lögn...
Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch
Han måste ha hunnit resa mycket de senaste veckorna? Eller så gick du bara på hans lögn...
Troll kallas de <.<