FZ är på Dreamhack - är du?
Tänkte ju fara dit för flera år sedan men storebrorsan och en del kompisar. Blev inte av och nu känner jag mig för gammal för detta. En massa snorungar som springer omkring mm.
Nej, sen är det ganska långt bort också. Kostar dessutom.
All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!
Jag har inget emot Sovsäck och Jolt i fyra dagar, men då ska det va med ett gäng polare och inte bland 10k bävrar
exakt!!! skulle ha sagt samma sak, det var la' kul för stunden, men när man tänker på det... tänk er resultatet om man drog en UV lampa genom lokalerna sista dagen.... phu yuck!!!
Ushh vilka "fina" bilder ni tog på mig+kompisar när vi spela rockband/guitarhero:P
Ända anledningen jag skulle åka dit är för att lyssna på aiononline.se' intervjun med NCSoft Wests Community Coordinator Ayase som ska handla om Aion :).
MOAR!
Någon får spela in det.
Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.
Ända anledningen jag skulle åka dit är för att lyssna på aiononline.se' intervjun med NCSoft Wests Community Coordinator Ayase som ska handla om Aion :).
MOAR!
Någon får spela in det.
aiononline.se ska själva spela in det och inspelningen kommer finnas att ladda ner :).
Hur många forumiter har kommit och besökt eran monter?
Skulle vara kul att veta
Känns som om detta men LAN håller på att dö ut lite. Förr var det ju galet fräsigt när man hyrde någon sunkig lokal och man satt 8pers och lirade gamla CS och quake. Nu mera ska spelen vara så massiva och alla har bra internet så det känns ovärt.
Tyckte LAN-tiden var charmig faktist.
Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.
saknar alternativet på pollen.
jag har varit där många gånger , men tröttnat på det jippo som det blivit.
när jag var där senast var när xbox och halo annonserades. efter det har jag bara varit på besökt