Samtliga låtar till Guitar Hero: Metallica
Känner inte igen en enda förutom Enter Sandman och Ace of Spades :/
Men Ace of Spades kommer vara helt vansinnig på trummor xD
Oo ? Kan du bara en metallica låt? : o
Han kände bara igen två låtar av låtarna I LISTAN, varav en är av metallica.
Det betyder antingen att du missuppfattat hans påstående å det grövsta. Eller att du inte vet att metallica gjort fler låtar än de på listan.
Vilket av dem är det?
Varför har de med låtar som finns med i andra GH-spel? One finns väl med i GH3? Kanske finns det någon annan också, men kasst att man ska behöva betala för låten flera gånger. Tycker också de borde tagit med mer låtar från Metallica, finns tillräckligt med bra låtar från enbart dem för att fylla ett spel.
Saknar Harvester of Sorrow. Finns lite för många låtar från de misslyckade albumen. Oh well, finns en hel del bra låtar där också.
Misslyckade album ?
finns väl max ett "misslyckat", har ändå sålt guld, men om man ska gå efter vad kritikerna skriver så är det ju St. Anger, och därifrån finnes endast Frantic.
Om man inte kan Metallica ska man inte kommentera...
Vill helst se detta till Guitar Rising
Saknar Harvester of Sorrow. Finns lite för många låtar från de misslyckade albumen. Oh well, finns en hel del bra låtar där också.
Misslyckade album ?
finns väl max ett "misslyckat", har ändå sålt guld, men om man ska gå efter vad kritikerna skriver så är det ju St. Anger, och därifrån finnes endast Frantic.
Om man inte kan Metallica ska man inte kommentera...
Vill helst se detta till Guitar Rising
Jag går efter vad jag tycker. Enligt mig är Load, ReLoad och St.Anger inte ens i närheten av deras andra album.
"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine