Senast köpta spel?
Vilket spel är det senaste du köpt? Mitt är R6 Vegas på Game 299kr idag 20 augusti. Men ojojoj vilket spel !! Det är skitakul!!
Hehe... köpte det för 199 kr på Game i Uppsala
Klarade det häromveckan. Slutet var dock en besvikelse...
Nästa köp blir nog STALKER för min del.
id Super Pack är det senaste, och räknar vi spel med fodral, så var det Painkiller Gold Edition.
Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.
XB Arcade: Smash TV
XB360: The Darkness & Overlord
Stalker.
Hur kan man inte annat än älska detta lir? Det har fått mycket skit vet jag, men det är ju grymt! Har lirat i säker 20h än så länge och det blir bara mer och mer spännande/intressant att vistas i chernobyl. Lirar med 1.0004 patchen.
Och grafiken är ju fantastisk på högsta, nåt annat ska man inte tro.
<3
Köpte Assassin's Creed och Ninja Gaiden: Sigma i fredags.
AC var som många sa, enformigt, långdraget och lätt. Det är mest storyn som håller mig kvar, men jag tvekar på om jag kommer försöka klara det flera gånger om. 6/10
Spelar hellre Tenchu, Shinobido och MGS.
Ninja Gaiden Sigma är ett 10/10 hack'n slash med full fart. Klart det bästa spelet jag köpt på många år, till och med bättre än Zelda: Twilight Princess. Jag har klarat alla spel i NG serien förrutom det till någon Arcade och NG:black innan.
IMO.
Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.