Två minuter Modern Warfare 2
Allvarligt talat ser det ut att ha för mycket story och karaktärer. COD4 var på en okej nivå, det kändes ändå som lösryckta soldater ur en stor operation man fick spela. Nu ser det ut att vara nån Resident Evil aktig hjälte med frilla och väst, eller vad är det? Det ser ut att dra mer åt James Bond och actionspel än den gedigna warfare-shooter som COD4 var.
Men hjälp, när ska man hinna andas ut i spelet?!
They went shopping, now they're rotten.
Dödstraktor. Sveriges hårdaste radioprogram. Måndagar 20 - 21.
Allvarligt talat ser det ut att ha för mycket story och karaktärer. COD4 var på en okej nivå, det kändes ändå som lösryckta soldater ur en stor operation man fick spela. Nu ser det ut att vara nån Resident Evil aktig hjälte med frilla och väst, eller vad är det? Det ser ut att dra mer åt James Bond och actionspel än den gedigna warfare-shooter som COD4 var.
För mycket story? Det var ett konstigt påstående. För mig är det ingen fördel att man inte kan identifiera sig med en soldat, jag har alltid tyckt det varit CODs svaghet. Det allra bästa uppdraget i COD4 är ju när man får minnas tillbaka och göra sniper-uppdraget. Då spelade man verkligen en karaktär. I övrigt hoppas jag på flera liknande uppdrag i nya MW2. Det var de som gjorde att man fick andas ut.
Grafik och animationer från 2002?
Spelet ser ut att bli skräp.
och en till kommentar som inte har någon som helst betydelse, vem bryr sig? ett sepl med bra grafik kan vara kul, men hellre spelkänsla än bra grafik, och man kan inte klaga på cod grafiken den ser bra ut och spelkänslan är alltid på top!
Spela spel är kul ibland.