Roliga bilder
Hej alla oblivionspelare!
Innan forumet startades om så fanns det en bild tråd, men eftersom den nu inte finns längre tänkte jag lägga upp den igen.
Så vad är meningen med den här tråden?
Jo här kan man lägga upp bilder på saker som
ser roliga eller konstiga ut.
Så ut å fotografera nu!:)
Här är några av mina bilder:

/wigge
Athlon 64 3500+,X1800GTO (580/550),1024 ram,250gig
hehe
"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"
Lysande bilder.
Tur man har 100Mbit
Var bara tvungen att förmedla en bild från verkligheten, eller är det från Oblivion? Döm själva! Det är iaf från en promenad i Kroatien, var bara tvungen att ta kort!
Var bara tvungen att förmedla en bild från verkligheten, eller är det från Oblivion? Döm själva! Det är iaf från en promenad i Kroatien, var bara tvungen att ta kort!
Vilken texturpack kör du med??
Fräckt!
Har själv spelat för mkt. Jag ser Oblivionprylar överallt, blommor, mortlar, kistor mm.
Jag har gjort en film från oblivion nu
Jag ska försöka lägga upp den så snart som möjlig, ska bara hitta någon stanns att lägga upp den.
Namn: Oblivion - Death to the animals!
Längd: ca 4:30 min
Seriöst: knappast
Edit: såg att filmen var 0,98 gig, ska göra en ny med lite sämre kvalite,
Sådär:
http://rapidshare.de/files/24548065/Oblivion_-_Death_to_the_a...
/wigge
Jag ska försöka lägga upp den så snart som möjlig, ska bara hitta någon stanns att lägga upp den.
Sådär:
/wigge
WTF säger jag bara. Sicken idé
Men gav mig ett gott skratt när du kutade efter det stackars rådjuret och boxade ner den.
Kvalitetskontrollant på Fyffes bananer
Tackar..
Jag har faktiskt lust att göra någon mer film, lite bättre gjord än den förra då, nån som har något förslag om vad den ska handla om?? Jag har mic o så , så jag kan spela in röster å lägga in.
Kom med många förslag..
Tackar..
Jag har faktiskt lust att göra någon mer film, lite bättre gjord än den förra då, nån som har något förslag om vad den ska handla om?? Jag har mic o så , så jag kan spela in röster å lägga in.
Kom med många förslag..
Du skulle ju kunna göra nåt skoj av att du rymmer från ett fängelse, får ett gäng arga vakter efter dig och kutar omkring i staden för att till sist sno dig en häst. Hehe
Har gjort nåt liknande. Sprang bara runt i kallingarna då. Såg väldigt roligt ut.
Kvalitetskontrollant på Fyffes bananer
Sådär:
/wigge
haha enkelt men genialt
What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh