Spana in Fatsharks västernlir
Det ser ut som en upphottad Half-life motor. Tänkte speciellt på dynamiten som man ser en gubbe kasta. Först åker den ner några steg och sen flyger den iväg. Hoppas att dom fixar det för det ser lite B ut Overall så tycker jag att det är kul att folk börjar göra fler westernspel. Det är ganska ont om sånt på spelmarknaden.
"Först i Sverige"
Finns ju inte överdrivet mycket konkurrens
Annars är jag tveksam till vad ett så pass oerfaret företag kan åstadkomma, men vi får se, det ser onekligen TF2-likt ut.
Jag kan i alla fall räkna till fem andra spelsajter i Sverige.
Men hur kan man tro att man konkurerar med sajter från samma land?
Trailern har funnits i flera dagar nu...
Tycker det var lite löjlig formulering bara.
Det är inte farligt att slå sig för bröstet ibland, trots att man bor i lilla landet lagom.
Det är ju nu ni ska göra som grundarna av Nukem, hoppa in på Nukem och fråga varför dom är så långt efter, det är ju hippt och häftigt, tycker Nukem.
Vi ser inte oss som konkurrenter med FZ, och hela "vi var först" är aningen löjligt i längden - och det är därför jag har uppmanat alla mina medarbetare att sluta med det.
spiken: Då tänkte jag snarare på sidor med er kaliber och kvantitet.
Ser töntigt ut, kolla bara animationen när gruvarbetaren slänger dynamiten överarmskast och dynamite flyger från höften LOL. Stort B8)
Battlefield Heroes med knallpulverpickadoller? Jag säger inte nej, men det ser lite smådassigt ut just nu, hoppas på god fortsättning på utvecklandet!
They went shopping, now they're rotten.
Dödstraktor. Sveriges hårdaste radioprogram. Måndagar 20 - 21.
Spelet drivs av Dieselmotor? Att dem inte tänker mer på miljön och gör den solcellsdriven i stället.
Mitt första intryck var också att det såg rätt TF2-liknande ut. Speciellt banor som Dustbowl och Goldrush som är starkt western-inspirerade.
Hmm... Undrar om de som jobbar på Fatshark tycker om att slänga sig med uttryck som "det kan du fethaja!"...
hmm, ser det inte ut som en BF heroes version av call of juarez ? kanske kan bli kul. vem vet
I princip vad jag tänkte.
Jag tycker dock att det ser ut att vara lite Western och mycket skjuta 50 skott i någon tills den dör, vilket känns dåligt.
Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.
Spelet drivs av Dieselmotor? Att dem inte tänker mer på miljön och gör den solcellsdriven i stället.
Mitt första intryck var också att det såg rätt TF2-liknande ut. Speciellt banor som Dustbowl och Goldrush som är starkt western-inspirerade.
Hmm... Undrar om de som jobbar på Fatshark tycker om att slänga sig med uttryck som "det kan du fethaja!"...
Dieselmotorn är GRINs.
Det är ju nu ni ska göra som grundarna av Nukem, hoppa in på Nukem och fråga varför dom är så långt efter, det är ju hippt och häftigt, tycker Nukem.
Vi ser inte oss som konkurrenter med FZ, och hela "vi var först" är aningen löjligt i längden - och det är därför jag har uppmanat alla mina medarbetare att sluta med det.
spiken: Då tänkte jag snarare på sidor med er kaliber och kvantitet.
Att sluta upp med det löjliga beteendet tar ju slut redan vid Nukem - Bättre än FZ, sämre än Fudge".
Så om ni inte ser er som konkurrenter så känns ju er text tämligen meningslös.
Hmm....nja är tveksam inför detta. Grin har inte riktigt producerat något jättebra spel på länge (Bionic var okej...men Terminator o Wanted sög fläsk)
Nåja...den som lever får se....
Nördliv.se - Spel, hårdvara, tillbehör och andra nördrelaterade saker! Även gaming/underhållningspodcasten Nördliv.
Spotify - https://open.spotify.com/show/0SHttBQqoGyW4EHpx5aMWD?si=531c1...
iTunes - https://itunes.apple.com/se/podcast/nordliv%21/id937178661/
Sajt - https://www.nordlivpodcast.se/