Vinn ett exemplar av Last Epoch

Medlem
Vinn ett exemplar av Last Epoch

För en vecka sedan så släppte Eleventh Hour Games patch 1.2 för Last Epoch och det har varit en succé, en del (läs jag) hävdar att det är en av APRG-historiens bättre patchar och recensionerna på Steam är väldigt positiva.

Jag köpte Last Epoch i early access för länge sedan och efter 400 timmar speltid, tänkte jag att jag skulle sponsra utvecklarna med lite mer pengar. Men istället för att köpa ett supporterpack med skins, så tänkte jag köpa ett exemplar av spelet och ge till någon på FZ.

Så nu har du chansen att få ett gratis ex av Last Epoch, jag komma dra en vinnare bland alla som skriver i kommentaren nedan att de vill vara med i utlottningen.

Man kan signa upp fram till lördag 26/4 kl 15:00, därefter utannonseras en vinnare som kommer att få spelet Last Epoch som Steam-gåva av mig.

Medlem

Vilket trevligt initiativ! Jag är gärna med i utlottningen.

signatur

Submission is for the weak

Medlem
Medlem

Jag är gärna med! Tack!

Medlem

Jag är gärna med! Har sneglat på det några gånger sedan poe2 fick lägga sig och vila.

Medlem

Jag är gärna med

Medlem

Vad kul !
Jag är gärna med !

Medlem

Jag kollade upp spelet, och det verkar intressant.
Jag vill vara med i utlottningen.

Medlem

jag vill inte vara med i utlottningen då jag redan har spelet utan vill bara säga att det är verkligen ett superbra initativ!

Medlem

Är väldigt gärna med i utlottningen.

Fint initiativ.

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

skulle vara trevligt att vara med.

Medlem

Skulle vara trevligt, min fru skulle bli väldigt glad för en kod

Medlem

Trevligt! Är gärna med

Medlem

Varför inte, jag vill vara med

signatur

I drank what?

Medlem

Så snällt! Det ser kul ut så kan vara med!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Riktigt fint och undviker inte denna chans såklart

Medlem

Gratis är gott, så jag är på

signatur

Missbrukare av Souls

Medlem

Hyggligt initiativ!
Jag sällar mig till de intresserade.

Medlem

Fint initiativ! Nu äger och spelar jag redan Last Epoch, vill bara flika in och säga att i och med season 2 så är spelet sjukt kul, passa på att signa upp om du inte äger spelet!!

Medlem

Men vilket härligt initiativ newlander! Haft ögonen på det och sett intressant ut, så jag tar min chans och signar upp mig i utlottningen

signatur

PC | PS5 | Switch

Medlem

Åh, vad skoj och generöst, tack! Jag vill vara med, har längtat efter något i samma genre som Grim Dawn, men med en annan take.

signatur

Carbonara görs inte med grädde.

Medlem

Är gärna med i utlottningen! Hade varit kul att spela

signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Jättefint initiativ, är jättegärna med i utlottningen!
Har faktiskt inte gett mig på denna typ av spel sedan Diablo 2, så hade vart kul att testa igen

1
Skriv svar