Oblivion Remastered avslöjat – släpps idag!
* Hästrustningen ingår!
Man kan säga att Bethesda är, eh, "mästare" på båda bitarna: Elder Scrolls VI, och så... detta!
Men håller med. Shadow drops får pulsen att slå!
En Bamseponny av folket
Vilken härlig stream! Har länge tänkt spela om Oblivion och nu fick man ju verkligen den bästa anledningen! Synd bara att min dator inte pallar det 😅
Hur rullar det på Steam deck tror ni?
Det lär du se om ett tag. Är verifierad men bheöver inte betyda så mycket. Jag laddar ner till xbox series s på gamepass just nu.
Funkar det bra på steam deck så kanske jag eventuellt köper det där faktiskt.
Tänkte så med men sen tänkte jag också på alla timmar man spenderat där för snart 20 år sedan och hur mycket bättre än Skyrim jag tyckte det var och i en ny skrud så det blev det mitt första insta buy på flera år annars väntar jag alltid en tid för patchar och sånt men nu hägrade möjligheten att återigen i träda rollen som en smygande ödle lönnmördare så kunde jag inte vänta
Edit: första gången 1000 linan känns begränsande vill spela nu!! Känner mig som ett otåligt barn.
Edit 2: Fängslad igen för mina brott, here we go!
The Owls Are Not What They Seem
I stort sett allt utom karaktärsmodellerna ser bra ut. Khajiit har gått från att vara ett kattfolk till fursonas.
Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.
Högt pris för en remaster titel dock. 54,99€ för standard eller 64.99€ för deluxe.
Game Pass baby !!
Game pass är fan enda prenumerationen jag har som känns prisvärd. Klarade aldrig originalet. Långt ifrån. Men då vet jag vad jag ska spela framöver.