Oblivion Remastered avslöjat – släpps idag!
Det är SÅHÄR man ska annonsera spel. Inte flera månader eller år i förväg. Släppa spelet SAMMA DAG is the way!
Håller med inte massa förseningar & för tidigt utanonseringar
PEACE✌️
Det är SÅHÄR man ska annonsera spel. Inte flera månader eller år i förväg. Släppa spelet SAMMA DAG is the way!
Man kan säga att Bethesda är, eh, "mästare" på båda bitarna: Elder Scrolls VI, och så... detta!
Men håller med. Shadow drops får pulsen att slå!
En Bamseponny av folket
Lite märkligt att man kallar det en remaster, det som framgick under streamen ser det utan tvekan ut som en remake, enligt mig.
PC-remasterrace
Hur rullar det på Steam deck tror ni?
Det lär du se om ett tag. Är verifierad men bheöver inte betyda så mycket. Jag laddar ner till xbox series s på gamepass just nu.
Funkar det bra på steam deck så kanske jag eventuellt köper det där faktiskt.
Oväntat dyrt, men med tanke på hur många timmar man kommer spendera i spelet är det värt. Billigare underhållning per krona får man leta efter
Tänkte så med men sen tänkte jag också på alla timmar man spenderat där för snart 20 år sedan och hur mycket bättre än Skyrim jag tyckte det var och i en ny skrud så det blev det mitt första insta buy på flera år annars väntar jag alltid en tid för patchar och sånt men nu hägrade möjligheten att återigen i träda rollen som en smygande ödle lönnmördare så kunde jag inte vänta
Edit: första gången 1000 linan känns begränsande vill spela nu!! Känner mig som ett otåligt barn.
Edit 2: Fängslad igen för mina brott, here we go!
The Owls Are Not What They Seem
Jävla Sony och vara tröga på att uppdatera storen. Nån som vet vad det kostar? 🤔
Det kostar 718 Deluxe Edition. 599 för standard. Det sved till plånboken 😲
Vilken härlig stream! Har länge tänkt spela om Oblivion och nu fick man ju verkligen den bästa anledningen! Synd bara att min dator inte pallar det 😅
Vad har du för CPU och GPU då?
Memento Mori