"Om det är enda stället för Mario, så kommer du köpa", säger veteran om Switch 2-priserna
emulatorer: "allow us to introduce ourselfs"
Om spelen säljer dåligt så tror jag nog att Nintendo kommer lägga ännu mer krut på att komma åt emulatorerna än de redan gör. Fast det lär de nog göra ändå.
Om spelen säljer dåligt så tror jag nog att Nintendo kommer lägga ännu mer krut på att komma åt emulatorerna än de redan gör. Fast det lär de nog göra ändå.
vet man var man ska leta kommer det alltid finns emulatorer att ladda ner
Trodde väl aldrig att jag skulle skriva detta men tack och lov att Frankrike finns.
Där kan man köpa Mario Kart World för 70€ ochh Donkey Kong Bananza för 60€.
Det ska vara billigt!?? 🤔
WTF, man känner sig gammal när man anser att nya spel ska kosta max 399 riksdaler. 🙂
Jag minns det som att när jag var grabb på 90-talet så var NES-spel nästan ouppnåeligt dyra.
Snabb Google; många spel kostade 50 dollar på den tiden. Satans vad dyrt; en spelstudio kunde ju vara två snubbar i mammas källare.
Är det verkligen så illa med dessa priser?
Det var väl inget😁. Värre med Snes. När den kom till Sverige 1992 så kostade spelen runt 600.
Hösten 93 så höjdes priserna till 750-799 för de flesta spelen. Jag har en svensk Super-Nintendo bok hemma som tar upp just den tiden med massa kul info.
Kan känna så lite ibland med vissa av 2D-spelen, men Odyssey tyckte jag var en alldeles utmärkt uppföljare till 64-spelet! Hade däremot lite svårt för 3D World som många verkar älska.
Älskar både Odyssey och 3D World! Odessey konkurrerar ärligt talat med 64 för min del, de spelar i samma liga. Men sätter Banjo-Kazooie över båda.
Kan nån förklara storheten med Mario Kart, det är väl typ ett simpelt racingspel bara?
Det är extremt väldesignade racing/partyspel med populära figurer och en jäkla massa skoj. Inte svårare än så.
Älskar både Odyssey och 3D World! Odessey konkurrerar ärligt talat med 64 för min del, de spelar i samma liga. Men sätter Banjo-Kazooie över båda.
Det som förstörde 3D World för mig var kontrollen, att man sprang så slött och det tog evigheter att få upp momentum. Kändes som gubbarna vadade i gyttja, eller nåt. Jag tror Switch-versionen åtgärdade detta (?) men har bara spelat Wii U-versionen själv.
Det är extremt väldesignade racing/partyspel med populära figurer och en jäkla massa skoj. Inte svårare än så.
Det som förstörde 3D World för mig var kontrollen, att man sprang så slött och det tog evigheter att få upp momentum. Kändes som gubbarna vadade i gyttja, eller nåt. Jag tror Switch-versionen åtgärdade detta (?) men har bara spelat Wii U-versionen själv.
Yes, Switch-versionen är snabbare och fräschare, man springer snabbt på en femöring och kan ”rumphoppa” ner i rören så det inte blir någon väntan där heller. Det är rejält mycket kvickare plus att det fantastiska Bowser’s Fury ingår också.
Jag står fast vid att Switch 2 är bara överdrivet dyr i Sverige. Beställ från valfri butik inom EU, t.ex Nintendo själva i flertalet länder. Däremot är priset på spel det som kommer kännas, då även dessa är kostsamma utomlands. Men som det skrivits friskt om i en annan tråd, sett till många andra fritidsintressen, så är gaming fortfarande inte dyrt i jämförelse. Sen är det trist att allt blir dyrare, såklart.
Trodde väl aldrig att jag skulle skriva detta men tack och lov att Frankrike finns.
Där kan man köpa Mario Kart World för 70€ ochh Donkey Kong Bananza för 60€.
Tar gärna en länk till denna butik! 😊👍🏻
Tar gärna en länk till denna butik! 😊👍🏻
https://www.amazon.fr/gp/aw/d/B0F3J9FTLC
https://www.amazon.fr/gp/aw/d/B0F3JDTKQX
De två viktigaste spelen så klart 😉
Yes, Switch-versionen är snabbare och fräschare, man springer snabbt på en femöring och kan ”rumphoppa” ner i rören så det inte blir någon väntan där heller. Det är rejält mycket kvickare plus att det fantastiska Bowser’s Fury ingår också.
Låter riktigt bra! Kanske borde ge det en chans till Switchen då.
Låter riktigt bra! Kanske borde ge det en chans till Switchen då.
Personligen så blev jag mer frustrerad av kameran i 3D world som totalt vägrade samarbeta och gärna bytte vinkel mitt under svåra hopp - det problemet kan jag tyvärr skriva kvarstår. Jag tycker personligen att 3D World var ett helt okej spel men absolut inte lika bra som Odyssey.
Är det någon som har spelat Segas motsvarighet till Mario kart, Sonic team racing? har det på pc och tycker det är riktigt bra.
Kommer snart ett nytt
Sonic Team Racing tyckte jag var trist och kändes ofärdigt, men Sonic All-Star Racing Transformed tyckte jag var kanon. Hur kul som helst, och extra roligt med så varierad roster.
"adventurers always go left"
https://www.amazon.fr/gp/aw/d/B0F3J9FTLC
https://www.amazon.fr/gp/aw/d/B0F3JDTKQX
De två viktigaste spelen så klart 😉
Jaha, det var på Amazon t.o.m! 😃
Stort tack, kommer beställa DK direkt 👍🏻
Sonic Team Racing tyckte jag var trist och kändes ofärdigt, men Sonic All-Star Racing Transformed tyckte jag var kanon. Hur kul som helst, och extra roligt med så varierad roster.
Ja, det var Transformed jag menade!