"Om det är enda stället för Mario, så kommer du köpa", säger veteran om Switch 2-priserna
Om spelen säljer dåligt så tror jag nog att Nintendo kommer lägga ännu mer krut på att komma åt emulatorerna än de redan gör. Fast det lär de nog göra ändå.
vet man var man ska leta kommer det alltid finns emulatorer att ladda ner
Det är extremt väldesignade racing/partyspel med populära figurer och en jäkla massa skoj. Inte svårare än så.
Det som förstörde 3D World för mig var kontrollen, att man sprang så slött och det tog evigheter att få upp momentum. Kändes som gubbarna vadade i gyttja, eller nåt. Jag tror Switch-versionen åtgärdade detta (?) men har bara spelat Wii U-versionen själv.
Yes, Switch-versionen är snabbare och fräschare, man springer snabbt på en femöring och kan ”rumphoppa” ner i rören så det inte blir någon väntan där heller. Det är rejält mycket kvickare plus att det fantastiska Bowser’s Fury ingår också.
Det verkar vara en hög saker vi inte vet om Mario Kart world. Och det kommer självklart dlc mm i framtiden. Har hört att Donkey Kong hade lite buggar fortfarande när folk senast fick prov spela det.
Jag står fast vid att Switch 2 är bara överdrivet dyr i Sverige. Beställ från valfri butik inom EU, t.ex Nintendo själva i flertalet länder. Däremot är priset på spel det som kommer kännas, då även dessa är kostsamma utomlands. Men som det skrivits friskt om i en annan tråd, sett till många andra fritidsintressen, så är gaming fortfarande inte dyrt i jämförelse. Sen är det trist att allt blir dyrare, såklart.
https://www.amazon.fr/gp/aw/d/B0F3J9FTLC
https://www.amazon.fr/gp/aw/d/B0F3JDTKQX
De två viktigaste spelen så klart 😉
Låter riktigt bra! Kanske borde ge det en chans till Switchen då.
Personligen så blev jag mer frustrerad av kameran i 3D world som totalt vägrade samarbeta och gärna bytte vinkel mitt under svåra hopp - det problemet kan jag tyvärr skriva kvarstår. Jag tycker personligen att 3D World var ett helt okej spel men absolut inte lika bra som Odyssey.