Stora Anime-tråden

Releasehästryttare
Skrivet av Nehcrom:

Tycker du om gacha lir likt Genshin impact, Tower of fantasy så absolut värt att testa. Är rätt frikostigt med "pulls" och inte lika girigt som de andra liren. Har haft rätt trevligt och inte kännt något behov av att spendera pengar alls.

Lägger till det i spela listan, förhoppningsvis släpps det till swich 2.

Medlem
Skrivet av Devan:

Måste erkänna att jag inte var beredd på growlet i början. 😁 Men fy va anime börjar vara välgjort och flashigt! Var dock vääääldigt mycket spring och fyrverkerier i den intron 🙃

signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Av alla första avsnitt jag sett hittills den säsong så står Flower and Asura ut som bäst.
Är från samma författare som Hibike! Euphonium men ska tydligen vara sämre, men baserat på första avsnittet är det verkligen inte det.

Releasehästryttare

@Mcgreag För att vara en serie med Yakuza i namnet så är Yakuza fiancé hyfsat våldsfattig.

Håller med om 7/10, helt okej underhållning.

Releasehästryttare

IT's HERE!

Medlem
Skrivet av Devan:

PEAK HAS OFFICIALLY RETURNED!

signatur

Pyramid Head has BIG CLAPPIN CHEEKS

Medlem

En gammal goding, men jag hittade inget omnämnande i tråden. Redline - fantastisk animation, sjukt bra musik, allt mer spårad handling. Handlar om ett vansinnigt bilrejs i framtiden. Ni har säkert sett den redan, annars är det bara att bänka sig.

Medlem

Har kollat på första avsnittet av flera serier nu, och det känns som om det kommer bli en bra anime-säsong. Flera serier känns som om dom kan ha potential, samtidigt som relativt få har varit "usch". Fast sedan så är det ganska så vanligt att jag tröttnar på en serie efter några avsnitt, så vi får väl se om jag fortfarande är så positivt inställd om någon månad.

Releasehästryttare
Skrivet av Kazutoyo:

Har kollat på första avsnittet av flera serier nu, och det känns som om det kommer bli en bra anime-säsong. Flera serier känns som om dom kan ha potential, samtidigt som relativt få har varit "usch". Fast sedan så är det ganska så vanligt att jag tröttnar på en serie efter några avsnitt, så vi får väl se om jag fortfarande är så positivt inställd om någon månad.

Enda jag testat än är Ave Mujica, på grund av OPn som jag länkade här #4589524 , men storyn va verkligen meh, animationerna va inget vidare heller, Girls band cry satte en ny standard och hade denna varit lika snygg så hade man kanske kollat vidare men ikke!

Releasehästryttare

Mission: Yozakura family 6/10
Såg klart denna enbart för att den är snygg (kolla OPn), storyn föll mig inte i smaken.
Spioner och superkrafter borde vara roligare än vad denna är.
Kommer dock ge säsong 2 en chans när den dyker ner senare i år.

Releasehästryttare

Kollat säsong 1 av Is It Wrong To Try To Pick Up Girls In A Dungeon nu.

Bra, men är visa saker i storyn man tycket är konstigt efter säsong 1, typ gudarna bestämde sig för att leva på planeten med de dödliga och trots att det gått 1000 tals år sen det skedde så beter sig gudarna som de är tonåringar.
Hur är andra äventyrare så låga levels jämfört med MC..
De visar inte eller pratar om portaler att ta sig mellan våningarna i the dungeon, men folk är konstant runt hörnet ändå för att rädda MC.

Säkert mer jag inte kommer på nu, men gillar serien ändå och kommer kolla vidare då den är hyfsat kul!

Releasehästryttare

https://i.imgur.com/c5crDzH.mp4

Releasehästryttare

7 avsnitt in i The Fable nu, den är ruskigt bra än så länge, gillar man humor så sov inte på denna!

Medlem

Påminner att Solo Leveling Season 2 är ute.
Dom 2 första avsnitten är riktigt bra, bättre ljud, animationer, produktion. Har läst Manwhan så kan väl garanterat säga nu att serien kommer leverera från början till slut.

Releasehästryttare

ALLA vill kidnappa MC i säsong 2 av Is It Wrong To Try To Pick Up Girls In A Dungeon

Stackars Bell..

Medlem
Skrivet av lajklajk:

Påminner att Solo Leveling Season 2 är ute.
Dom 2 första avsnitten är riktigt bra, bättre ljud, animationer, produktion. Har läst Manwhan så kan väl garanterat säga nu att serien kommer leverera från början till slut.

https://youtu.be/byJ7pxxhaDY

Får ta tag i den så småningom, känner inget megasug direkt då jag tyckte första säsongen var väldigt meh.

Men har läst lite här och var att säsong 2 börjar riktigt bra iallafall.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Devan:

ALLA vill kidnappa MC i säsong 2 av Is It Wrong To Try To Pick Up Girls In A Dungeon

Stackars Bell..

<Uppladdad bildlänk>

Är denna anime nå bra? Var nära slutet på säsong 1 för länge sedan men stannade av då intresset svalnade och glömde bort att fortsätta

signatur

Pyramid Head has BIG CLAPPIN CHEEKS

Releasehästryttare
Skrivet av Mjausen:

Är denna anime nå bra? Var nära slutet på säsong 1 för länge sedan men stannade av då intresset svalnade och glömde bort att fortsätta

Jag återkommer när jag sett mer på den, den är smårolig men skulle inte klassa den som mästerverk direkt.

Är halvvägs genom säsong 2 nu, tror inte jag sett en serie med mer naket sen Interspecies Reviewers.

EDIT: Såg att detta va 1337 inlägget i tråden...

Releasehästryttare

Varför gör inte Nintendo animes nu för tiden?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Devan:

Varför gör inte Nintendo animes nu för tiden?

För att de jobbar med spel.

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Rätta mig om jag har fel, men Nintendo släppte ju precis (nåja) en animerad film om Mario?

Releasehästryttare
Skrivet av uberpwnage2.0:

För att de jobbar med spel.

Pokemon serien från 90 talet är en av de första animes man kollade på, och intresse finns ju för deras IPn mer nu än då.

Skrivet av Munhuggas:

Rätta mig om jag har fel, men Nintendo släppte ju precis (nåja) en animerad film om Mario?

Den är inte anime direkt, är ju absolut gjord för att bidka den västerlänska publiken mest.

Jag gillade Mario filmen och ser fram emot deras nya filmer, men hur grymt hade det kunna varit om vi fick högbudget serier med?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Devan:

Pokemon serien från 90 talet är en av de första animes man kollade på, och intresse finns ju för deras IPn mer nu än då.

De hade dock ingenting med animen att göra än att de äger en del av IP:n. Nintendo gör inte ens spelen, utan är bara publisher.

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Releasehästryttare
Skrivet av uberpwnage2.0:

De hade dock ingenting med animen att göra än att de äger en del av IP:n. Nintendo gör inte ens spelen, utan är bara publisher.

Ok, trodde Nintendo hade majoritets ägande i Pokemon, Man lär sig nått nytt varje dag

Releasehästryttare

Satt och funderade på vilka mer animes som man önskar..

En squid game anime hade varit grymt!

Releasehästryttare

The Fable 9/10

Denna va redigt bra hela vägen, borde ej missas om man är sugen på ett bra gangster drama med en del komiska inslag!

Medlem
Skrivet av Devan:

The Fable 9/10

Denna va redigt bra hela vägen, borde ej missas om man är sugen på ett bra gangster drama med en del komiska inslag!

https://youtu.be/C8548IZvdTE

Instämmer, min favoritshow från förra året.

signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Devan:

Den är inte anime direkt, är ju absolut gjord för att bidka den västerlänska publiken mest.

Fair enough, förstår vad du menar! Minns Mario och Zelda-manga i Nintendomagasinet. Hade inte tackat nej till motsvarande animé. Finns det?

Releasehästryttare
Skrivet av Munhuggas:

Fair enough, förstår vad du menar! Minns Mario och Zelda-manga i Nintendomagasinet. Hade inte tackat nej till motsvarande animé. Finns det?

Vi får nog drömma några år till.
Förhoppningvis kollar Nintendo på anime industrin och ser att den har exploderat de senaste åren och vill ha en del av den kakan!

-

Beställde nu Tonkatsusås, skall bli kul att testa!

Releasehästryttare

Testade såsen nu, påminner om en svagt smakande ketchup, jag är inte jätte imponerad tyvärr.

Skriv svar