Stora Anime-tråden
Har kollat på första avsnittet av flera serier nu, och det känns som om det kommer bli en bra anime-säsong. Flera serier känns som om dom kan ha potential, samtidigt som relativt få har varit "usch". Fast sedan så är det ganska så vanligt att jag tröttnar på en serie efter några avsnitt, så vi får väl se om jag fortfarande är så positivt inställd om någon månad.
Kollat säsong 1 av Is It Wrong To Try To Pick Up Girls In A Dungeon nu.
Bra, men är visa saker i storyn man tycket är konstigt efter säsong 1, typ gudarna bestämde sig för att leva på planeten med de dödliga och trots att det gått 1000 tals år sen det skedde så beter sig gudarna som de är tonåringar.
Hur är andra äventyrare så låga levels jämfört med MC..
De visar inte eller pratar om portaler att ta sig mellan våningarna i the dungeon, men folk är konstant runt hörnet ändå för att rädda MC.
Säkert mer jag inte kommer på nu, men gillar serien ändå och kommer kolla vidare då den är hyfsat kul!
Pokemon serien från 90 talet är en av de första animes man kollade på, och intresse finns ju för deras IPn mer nu än då.
Den är inte anime direkt, är ju absolut gjord för att bidka den västerlänska publiken mest.
Jag gillade Mario filmen och ser fram emot deras nya filmer, men hur grymt hade det kunna varit om vi fick högbudget serier med?
De hade dock ingenting med animen att göra än att de äger en del av IP:n. Nintendo gör inte ens spelen, utan är bara publisher.
Instämmer, min favoritshow från förra året.
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3