PS Plus Extra/Premium utökas med God of War Ragnarök och mer

Robot
PS Plus Extra/Premium utökas med God of War Ragnarök och mer
Medlem

Det var en bra lista med spel denna gången.
Dock har jag ju redan kört flesta av dem. Har dock inte kört Valhalla expansionen till Ragnarök så det får bli av nu.
Gött med Medival 2 med för oss med premium.

signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Dags att sälja av min Ragnarök skiva beg då

Medlem

Älskade det första GoW men har inte alls varit sugen på Ragnarök av nån anledning. Priset har ju inte hjälpt till heller men nu kanske man skulle dra ut pinnen..

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Älskade det första GoW men har inte alls varit sugen på Ragnarök av nån anledning. Priset har ju inte hjälpt till heller men nu kanske man skulle dra ut pinnen..

Kände samma sak, men började till slut med det i november, blev klar igår med ca 50h i spelet, lätt värt det

signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av korvmos:

Kände samma sak, men började till slut med det i november, blev klar igår med ca 50h i spelet, lätt värt det

Ah gött! Var det lika bra som det första?

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Ah gött! Var det lika bra som det första?

För o flika in tycker jag inte det är lika bra som första. Men det har mkt med pacingen att göra. Det är lite för stort och långt för min smak men spelar grymt bra. Kul fighting och rätt kul och utforska efter hemligheter.
Helt klart värt och köra igenom.

signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Det var bättre på vissa sätt men aldrig samma sak som första gången. Men 5/5 helt klart.
Går att klara på kortare tid än de 50 h jag la, men funderar på att spela vidare ikväll för att kolla några lösa trådar jag har kvar.

signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

För många riktigt intressanta spel denna månad för att jag ska hinna med. Ragnarök, Like a Dragon Gaiden, Sayonara Wild Hearts och Citizen Sleeper + att Stanley Parable följde med Essential. Några av de andra spelen ser också bra ut.

Jag har halkat långt efter i mitt Yakuza/Like a Dragon spelande. Det senaste jag spelade var Yakuza 6. Passar Gaiden att köra efter det eller bör man spela Yakuza - Like a Dragon först?

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

god of war ragnarök funkar inte till PS4 om man subbar på det va?

signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Skrivet av kristallkrona:

god of war ragnarök funkar inte till PS4 om man subbar på det va?

Det är till både PS4 och PS5.

signatur

00:00:02:42

1
Skriv svar