Atari ger sig in på den bärbara marknaden med Gamestation Go
Bara en joystick?🤔 Är man typ inte beroende av 2 i de allra flesta spelen idag? Sjukt snygg hur som helst!
Skulle gissa att den är gjord för att spela gamla klassiska Atari och intellivision spel. Då räcker det med en.
Bara en joystick?🤔 Är man typ inte beroende av 2 i de allra flesta spelen idag? Sjukt snygg hur som helst!
Undrar om det inte kommer vara Ataris gamla retrospel och då var det ju bara en joystick som gällde och två knappar?
"Writer and Fighter"
Undrar om det inte kommer vara Ataris gamla retrospel och då var det ju bara en joystick som gällde och två knappar?
Jag tänkte samma sak. Sedan såg jag att de stoppat dit pekfingerknappar L1,L2 R1 och R2. Det är lite för många knappar för endast klassikerna.
Jag tänkte samma sak. Sedan såg jag att de stoppat dit pekfingerknappar L1,L2 R1 och R2. Det är lite för många knappar för endast klassikerna.
Hmm? Sant? Kanske blir massa arkadklassiker också, tänker 2D-spel?
"Writer and Fighter"
Switch 2-dräparen är här!
Väl värd en mastodonttråd med rykten!
00:00:02:42
Väl värd en mastodonttråd med rykten!
🙈
Skulle gissa att den är gjord för att spela gamla klassiska Atari och intellivision spel. Då räcker det med en.
Fast vissa Atari spel kräver väl två, typ Raiders of the lost ark.
-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-
Frågan är hur många som vill ha ännu en bärbar maskin.
Switch för Nintendo, Steam Deck för PC-spel och sen ytterligare en som endast kan köra Atari klassiker.
Allt hänger på priset då. Den måste vara billig.
Man kan väl som Steam deck ägare spela dessa spel ändå.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Man kan väl som Steam deck ägare spela dessa spel ändå.
Ännu en anledning till att den måste vara lågt prissatt känns det som.
Ännu en anledning till att den måste vara lågt prissatt känns det som.
Gamestation pro kostar i runda slängar 1500 så under det blir det nog. En tusenlapp kanske?
Gamestation pro kostar i runda slängar 1500 så under det blir det nog. En tusenlapp kanske?
Tror nog den blir något dyrare då det är skärm och bärbart. Återstår att se.