Trailer och gameplay-snuttar från Mafia: The Old Country
Låter riktigt härligt med Sicilien som spelvärld!
Håller med!
Synd att det är Hangar 13 som gör spelet. Tycker deras kontroller känns konstiga och huvudkaraktären känns alltid styltiga att styra
AMD Ryzen 5 7600X
Powercolor Radeon RX 7800 XT
34GB Corsair Vengeance DDR5 5200MHZ CL40
Thermalright Peerless Assassin 120 SE
Kingston KC3000 1Tb
Härlig känsla och atmosfär i trailern! Det är bara att hoppas att de lärde sig av sina misstag från Mafia 3 som gjorde det så otroligt tråkigt att spela!
Ja, det får man hoppas. De hade en hel del omställningar efter Mafia 3, ny chef och uppsägningar.
Trailern såg riktigt bra ut.
Synd att det är Hangar 13 som gör spelet. Tycker deras kontroller känns konstiga och huvudkaraktären känns alltid styltiga att styra
Håller med dig.. men man får väl hoppas att dom kan bli bättre på det med.
Omöjligt att inte skratta rakt ut åt deras otroligt löjliga italienska, eller "italienska" accenter (It's a me, Mario låter t.o.m. bättre). Italiensk dub skulle göra detta...molto bene!
Med tanke på att det är Sicilien under tidigt 1900-tal så är det snarare sicilienska man skulle vilja höra.
Omöjligt att inte skratta rakt ut åt deras otroligt löjliga italienska, eller "italienska" accenter (It's a me, Mario låter t.o.m. bättre). Italiensk dub skulle göra detta...molto bene!
Jag föredrar engelska med italienskt läte än rätt språk. Vill helst slippa undertexter.
Jag hoppas också på att världen är lite friare än förra spelet för när man var klar med storymode så var spelet slut. Man kunde inte gå omkring och göra saker som i exempelvis GTA, inte heller mellan uppdragen eftersom man hela tiden var i olika uppdrag. Som jag minns det i alla fall.