Naughty Dog utannonserar scifi-spelet Intergalactic: The Heretic Prophet

Robot
Naughty Dog utannonserar scifi-spelet Intergalactic: The Heretic Prophet

Till tonerna av Pet Shop Boys.

#Naughty-dog

Medlem

Produktplacering: The Game

Medlem
Ser mycke roligare & bättre ut än *The last of Us*

Vad för spel kommer det att bli?
Öppet värld/Rpg ? Linjärt som tex TLOU & Uncharted ?
Verkar bra, Längtar för att se mer av spelet.

signatur

PEACE✌️

Medlem

Ja, detta var en mycket trevlig överraskning! Är antagligen rätt långt borta men ändå kul att se!

Medlem

Vet inte varför men känns totalt ointressant för mig, tyvärr. Och då älskar jag Naughty Dog.

Medlem

Är absolut okej med sci fi som görs av folk som kan story och karaktärer.

Medlem

Äntligen ett nytt IP i AAA-klassen. Ska hålla ögonen öppna och se om det blir något som kittlar mitt spelintresse gameplay-mässigt.

Medlem

Som PC-spelare blir man ibland avundsjuk på PS5-spelare. Det här är ett sånt ögonblick.

Medlem

Det är det här jag gillar, visar något som man inte har en uppfattning om vad det handlar om.

Exakt så var det med The Last of Us när det först visades upp en första trailer.

signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080

Min SweClockers Profil

NuZ
Testpilot
Skrivet av kebbe:

Produktplacering: The Game

Haha tänkte samma sak men spelet ser riktigt fett ut. Vältränade kvinnor utan AAS (där har de lärt sig), retrofuturistiskt, robotar och svärd! Detta vill jag se mer av

signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Oj vilken tråkig design på huvudkaraktären.. påminner lite om den tråkiga designen på huvudkaraktären i Star Wars Outlaws.

Medlem
Skrivet av Denper:

Som PC-spelare blir man ibland avundsjuk på PS5-spelare. Det här är ett sånt ögonblick.

Kommer komma till PC. Det är så säkert det kan bli.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Oj vilken tråkig design på huvudkaraktären.. påminner lite om den tråkiga designen på huvudkaraktären i Star Wars Outlaws.

Hur ska en ej tråkig huvudkaraktär se ut?

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Hur ska en ej tråkig huvudkaraktär se ut?

Kanske inte rakad skalle till att börja med, är det en kille eller tjej ens?

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Med samma resonemang så antar jag att du har svårt att se skillnad på en man och en kvinna om mannen har långt hår?

Medlem

Otrolig grafik! Äntligen något helt nytt från Naughty Dog. Jag är supertaggad.

Medlem

Spelet som kan få mig att köpa en PS5a.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

In space, no one can hear you shave

Medlem

Så vi klämmer in att protagonisten lyssnar på retromusik a la Guardians of the Galaxy OCH en lightsaber? Snacka om pandering...

Medlem

Haleluja. Extremt höga förväntningar på detta spel. Naughty Dog är, för mig, lätt de som gjort bäst spel.

Medlem

Haha, visst var det där Kumail Nanjiani på bilden? Roligt.

Medlem

Sjuuuukt läcker trailer.

Edit: Även om hon hade ett energivapen, lyssnade på musik och hade ben (såg en annan film där dom hade ben - vilket fjäsk). Och sen var hon inte porrskådis heller. Herregud, vart är samhället på väg? Eller måste jag likna henne vid Vasquez i Aliens nu?

signatur

1338 - One Step Above

Gnällkuk

Animationerna vid tal var imponerande! Annars undrar jag varför man skapar en man och ger den kvinnlig röst. Svaret är väl billig or.

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Kan inte vara lätt att lämna lägenheten om det där är ett problem 😂

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Ja, detta var en mycket trevlig överraskning! Är antagligen rätt långt borta men ändå kul att se!

Vi som spelar på PC får lägga på ett antal år till sannolikt.

Medlem

Jag misstänker att hon tidigare inte vart rakad då det framgår av en bild på väggen. Nu har hon tagit uppdraget som prisjägare och letar efter *spoiler* sin pojkvän. Känns rimligt att raka av sig håret om man skall fäktas med svärd mot odjur på en främmande planet. Men jag kan ha fel om allt och att det bara är woke propaganda.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Är du över tio år gammal ens?

Medlem

Oj, såg riktigt nice ut!

Medlem

Även om man inte fick se gameplay blev jag peppad. Bortsett från Pet shop boys var det stämningsfullt 🙂

It's not a lake, it's an ocean

Detta gjorde ingenting för mig. Hade hoppats på något helt annat, men jaja. Finns andra spel att se fram emot.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Skriv svar