Elden Ring 2 är inget From Software "direkt överväger"
"Fromsoftware – som också är gänget bakom Dark Souls, Sekiro, Bloodborne och Demon's Souls"
Armored Core VI gråter i ett hörn. :')
Förövrigt är nya IPn alltid intressant så tar väl något nytt helst. Ett Sekiro 2 skulle inte sitta fel det heller.
Men, kommer vara intresserad vad dom än gör framöver, så länge det släpps till PC dag 1 då.
The more I practice, the luckier I get.
Jag ser mycket hellre ett Sekiro 2 - en tajt, fokuserad upplevelse där du är så illa tvungen att sakta ner och lära dig bossarna. Kanske ett par till olika vapenstilar för att ge folk lite mer valmöjligheter på den fronten, såsom spjut och nånting tyngre.
H-How can she slap, kupo!?
Tror det finns alldeles för mycket pengar runt namnet ''Elden Ring'' för att ignorera det helt.
Jag hoppas de skapar det de känner sig inspirerade till att göra, ser gärna något nytt!
🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX
Alla vill ha Bloodborne 2 men det finns inte som val.
Vi är baitade.
min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.
Bloodborne 2. Absolut, Japan Studio var ju kraftigt involverade i utvecklingen och tog fram både koncept och stridsmekanik. Men From Software skulle ju utan problem kunna göra en uppföljare helt på egen hand nu när Japan Studio inte finns längre. Så vem är det som inte vill att detta ska ske? Sony eller From Software?
Precis.. Bloodborne 2 är det enda jag vill ha, men annars gör något helt nytt. Skulle gärna se ett souls spel i framtiden på någon annan planet i lite stil med Returnal eller något.
Skulle gärna så något nytt. Har inte testat Sekiro eller Armored Core så det kanske man skulle. Fastnade aldrig för Bloodborn.
Sekiro är bra men jag har svårt för Armored Core. Armored Core har potential men når inte riktigt dit enligt mig då det är uppdrags baserat och inte lika välgjorda banor som i souls spelen.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Jag vill då inte ha Bloodborne 2, tycker det är det sämsta från From Soft utifrån vad jag vill ha från deras spel. Alla rpg element är nedbantade som satan och saknar det djup som souls spelen erbjuder, ser mycket hellre Dark souls 4, DS 2 eller ER 2