Marvel’s Spider-Man 2 kommer till PC i januari nästa år

Robot
Marvel’s Spider-Man 2 kommer till PC i januari nästa år

Spindelmannen kommer tillbaka till din PC nästa år.

#Nixxes-Software, #Spider-man-2

Releasehästryttare

Så här gör man!

Utannonserar ett nytt spel 3 månader innan släppet, nu hinner hypen inte dö fram tills release!

Medlem
Skrivet av Devan:

Så här gör man!

Utannonserar ett nytt spel 3 månader innan släppet, nu hinner hypen inte dö fram tills release!

För mig dog hypen när spelet släpptes till PS5 😉

Kul för folk som sett fram emot en PC-release.

Moderator | Testpilot

Synd det inte blev någon DLC dock. Mest troligen kommer väl det mesta gällande storyn knytas ihop i nästa spel men hade gärna sett någon DLC för vissa av sidouppdragen.

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Synd det inte blev någon DLC dock. Mest troligen kommer väl det mesta gällande storyn knytas ihop i nästa spel men hade gärna sett någon DLC för vissa av sidouppdragen.

Håller med! Har länge väntat på ett dlc och i kommentarerna till videon är många besvikna på pc-port innan dlc.

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Håller med! Har länge väntat på ett dlc och i kommentarerna till videon är många besvikna på pc-port innan dlc.

Insomniac kan jobba ostört på Wolverine och DLC eftersom de inte gör PC-porten

Medlem

Jag tycker inte dlc behövs till detta spel. Det är bra som det är.

Medlem
Skrivet av Devan:

Så här gör man!

”Nytt”

Moderator | Testpilot
Skrivet av Thane:

DLC har de dock sagt inte kommer till Marvel's Spider-man 2. Men vi får väl hoppas det kommer till Wolverine då istället

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Devan:

Så här gör man!

Fast nu utannoserades ju spelet för över 3 år sedan, och släpptes för 1 år sedan, så hypen är ganska död. Man vet exakt vad man har att vänta sig.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Fast nu utannoserades ju spelet för över 3 år sedan, och släpptes för 1 år sedan, så hypen är ganska död. Man vet exakt vad man har att vänta sig.

Måste ju finnas någonting som lockar med att köpa konsol, i detta fallet är det väl endast att det släpps först där.

Medlem
Skrivet av Thane:

Önskar de gjorde det men tycks bli att berättelsen istället går ihop med kommande uppföljare och eventuell ytterligare spinoff. Vilket är lite av en besvikelse för mig men men.

Medlem

Jag vill ha en fortsättning på gamla Hulk spelen till första Xboxen (ja jag vet att det kom på andra plattformar men det var där jag spelade det)

Medlem

Wolverinespelet som kom generation 4 (ps2, gc, xbox) vart ju inte kattpiss. Det var ju faktiskt riktigt bra hack and slash så jag hoppas man kan bygga vidare på den typen av spel.

Medlem

Kul, det har man längtat efter! Hur är tvåan jämfört med ettan?

signatur

Carbonara görs inte med grädde.

Inaktiv

Spelat första spelet på PC men inte Miles Morales.
Ska köra det före jag ger mig på detta.
Spiderman är bäst på PC 😉

Medlem
Skrivet av pastapapa:

Kul, det har man längtat efter! Hur är tvåan jämfört med ettan?

Ingen impact web!

Gameplay vad gäller att slåss och smyga är typ samma. Är man okej med Spindelmannen som har massor med hitech-gadgets (3D-printer i webskjutarna, de där mekaniska spindelbenen han fick nån gång på 00-talet, AR som analyserar molekyler, hardlight-dummies som slåss med en, anti-gravitationsfält osv #inteminspindelman), plus mer MJ än förra spelet är det nog bra. Överlag ser det ut att ha fått ännu bättre respons. Personligen blev jag mest bara frustrerad av handlingen och karaktärerna i andra halvan. Tror dock att de flesta är mindre kräsna och gnälliga än mig och skulle därmed uppskatta spelet.

Medlem

Haha, kommer det gå på sinnessjuka 939:- som i PlayStation Store...

Snälla mänskligheten... Bojkotta dessa insane prissättningar. Alltså, det är löjligt...

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Haha, kommer det gå på sinnessjuka 939:- som i PlayStation Store...

Snälla mänskligheten... Bojkotta dessa insane prissättningar. Alltså, det är löjligt...

Inflationen och svenska kronan har sjunkit med ca 30%, Arga Magda spädde ut kronan med ca 7% också så nu får vi betala för det också.

signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem
Skrivet av Arancil:

Ingen impact web!

Gameplay vad gäller att slåss och smyga är typ samma. Är man okej med Spindelmannen som har massor med hitech-gadgets (3D-printer i webskjutarna, de där mekaniska spindelbenen han fick nån gång på 00-talet, AR som analyserar molekyler, hardlight-dummies som slåss med en, anti-gravitationsfält osv #inteminspindelman), plus mer MJ än förra spelet är det nog bra. Överlag ser det ut att ha fått ännu bättre respons. Personligen blev jag mest bara frustrerad av handlingen och karaktärerna i andra halvan. Tror dock att de flesta är mindre kräsna och gnälliga än mig och skulle därmed uppskatta spelet.

Meh, väntar på sale då 🤷🏻‍♂️

signatur

Carbonara görs inte med grädde.

Medlem
Skrivet av Crank:

Inflationen och svenska kronan har sjunkit med ca 30%, Arga Magda spädde ut kronan med ca 7% också så nu får vi betala för det också.

Vem är arga Magda?

Medlem

Då kanske det är dags att ta tag i att spela ut Miles Morales då, har bara spelat igenom ettan.

1
Skriv svar