Marvel’s Spider-Man 2 kommer till PC i januari nästa år
Synd det inte blev någon DLC dock. Mest troligen kommer väl det mesta gällande storyn knytas ihop i nästa spel men hade gärna sett någon DLC för vissa av sidouppdragen.
Jag tycker inte dlc behövs till detta spel. Det är bra som det är.
DLC har de dock sagt inte kommer till Marvel's Spider-man 2. Men vi får väl hoppas det kommer till Wolverine då istället
Jag vill ha en fortsättning på gamla Hulk spelen till första Xboxen (ja jag vet att det kom på andra plattformar men det var där jag spelade det)
Wolverinespelet som kom generation 4 (ps2, gc, xbox) vart ju inte kattpiss. Det var ju faktiskt riktigt bra hack and slash så jag hoppas man kan bygga vidare på den typen av spel.
Ingen impact web!
Gameplay vad gäller att slåss och smyga är typ samma. Är man okej med Spindelmannen som har massor med hitech-gadgets (3D-printer i webskjutarna, de där mekaniska spindelbenen han fick nån gång på 00-talet, AR som analyserar molekyler, hardlight-dummies som slåss med en, anti-gravitationsfält osv #inteminspindelman), plus mer MJ än förra spelet är det nog bra. Överlag ser det ut att ha fått ännu bättre respons. Personligen blev jag mest bara frustrerad av handlingen och karaktärerna i andra halvan. Tror dock att de flesta är mindre kräsna och gnälliga än mig och skulle därmed uppskatta spelet.
Haha, kommer det gå på sinnessjuka 939:- som i PlayStation Store...
Snälla mänskligheten... Bojkotta dessa insane prissättningar. Alltså, det är löjligt...
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Vem är arga Magda?